Wiic wrote:Sitter och funderar på att plugga till pilot nästa år!
dont do it.
träffade en tysk som nyligen utbildat sig till det och han fick inte ett jäkla jobb. Han sökte bokstavligen runt hela världen men när ryssar å allt sådant låglönade/lågkraviga människor står i kö för jobb så är det svårt att få lön för mödan.
Å andra sidan var han inte så smart heller, han hyrde 50cc hojj i indien i tron om att det var helt okej att köra eftersom i tyskland så är det ju EU moppe. En värsting sporthojj i indien har typ 100cc
iofs är det ingen som bryr sig där, hyrde Mc å sånt å brassa runt på utan KK men bara grejjen att tro att tyskla lagar gäller i indien....
Wiic wrote:Sitter och funderar på att plugga till pilot nästa år!
dont do it.
träffade en tysk som nyligen utbildat sig till det och han fick inte ett jäkla jobb. Han sökte bokstavligen runt hela världen men när ryssar å allt sådant låglönade/lågkraviga människor står i kö för jobb så är det svårt att få lön för mödan.
Å andra sidan var han inte så smart heller, han hyrde 50cc hojj i indien i tron om att det var helt okej att köra eftersom i tyskland så är det ju EU moppe. En värsting sporthojj i indien har typ 100cc
iofs är det ingen som bryr sig där, hyrde Mc å sånt å brassa runt på utan KK men bara grejjen att tro att tyskla lagar gäller i indien....
Inte? Fan vad surt, sökte han inom trafikflygning då lr? Är jävligt sugen på det asså, men det känns inte lönande om man ska lägga minst en halv mille på utbildningen och inte få jobb efteråt.. Får se hur efterfrågan ser ut senare i år
Tack för infon!
Sitter och läser lite på Scandalbeauties och på Therese Karlsson blogg där hon skrivit " spana in en av världens freeeeeshaste bilar! bmw e30 " och så äre en bild på Robbz E30
Falck wrote:Sitter och läser lite på Scandalbeauties och på Therese Karlsson blogg där hon skrivit " spana in en av världens freeeeeshaste bilar! bmw e30 " och så äre en bild på Robbz E30
Haha där är ju min kompis Redig tjej det där. Bygglinjen på gymnasiet, på en fest förra året så delade hon och jag på en flaska Absinth
(som jag för övrigt aldrig kommer göra igen kan jag säga!!!)
Inte som alla andra andra.
En schysst och trevlig tjej!
Falck wrote:Sitter och läser lite på Scandalbeauties och på Therese Karlsson blogg där hon skrivit " spana in en av världens freeeeeshaste bilar! bmw e30 " och så äre en bild på Robbz E30
Haha där är ju min kompis Redig tjej det där. Bygglinjen på gymnasiet, på en fest förra året så delade hon och jag på en flaska Absinth (som jag för övrigt aldrig kommer göra igen kan jag säga!!!)
Inte som alla andra andra. En schysst och trevlig tjej!
haha ni blev gulliga efter den flaskan va
du som lett in hon i e30 träsket ?
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Haha där är ju min kompis Redig tjej det där. Bygglinjen på gymnasiet, på en fest förra året så delade hon och jag på en flaska Absinth (som jag för övrigt aldrig kommer göra igen kan jag säga!!!)
Inte som alla andra andra. En schysst och trevlig tjej!
haha ni blev gulliga efter den flaskan va
du som lett in hon i e30 träsket ?
Oja jätte gulliga Värre har jag nog aldrig mått dagen efter
Nja jag kanske har hjälpt till lite men hon och några andra tjejer som också är "modeller" är alttid och kollar på diverse race och sånt.. Bondtjejer gillar när det låter vettu