Dom har inte kommit än. Va ut o valsade lite idag men fick jobb så jag va tvungen att åka iväg.martin.wangerud wrote:Hur går det med coilover bygget?!
Uppdatera med lite bilder... NU!!
Kanske kan få lite mer gjort under morgondagen
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Dom har inte kommit än. Va ut o valsade lite idag men fick jobb så jag va tvungen att åka iväg.martin.wangerud wrote:Hur går det med coilover bygget?!
Uppdatera med lite bilder... NU!!
Ja jag vet men hon rasa ju så jag rulla in den som hon va då bara.Falck wrote:Ser fint ut micke ! men fan va skitig hon är
Jo jag vet de. Tanken va att montera in en båge i den. Dock inte hunnit med de så detta blev en snabblösning. Är ännu inte bestämt att bältet ska monteras där.Sandén wrote:Den där bältesinfästningen bör du göra om! Ska helst gå rakt bakåt för att inte riskera att ryggen trycks ihop vid krock
Jävla tjatig typ alltså!m5micke wrote:Finns dock en person som tjatar på att jag ska göra de så nu kommer de en liten uppdatering till då.
kommer ner i sommar ! jobbade ju i Norge hela förar sommaren i princip så blev inte många minuter över.m5micke wrote:Andreas: När ska du komma med min M5:a då så jag får åka med. Va ju flera år sedan nu
Ja de är fränt. Brukar den lite som bruksbil oxå så kombin fyller sin funktion.jorgen wrote:Vill också ha en e30 touring turbo. Helt klart stenhård