Hampusjacobsson wrote:de filter huset du söker sitter väll original på vissa m30 motorer oxå? för såfall bör du åka till filborna skroten ! där står nog 3-4st m30 mtorer, tycker den borde finnas på någon av dom såfall !:)
Får göra det imorgon!
hoppas på att fynda
Titta efter en vänster framskärm till mig!
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Hampusjacobsson wrote:de filter huset du söker sitter väll original på vissa m30 motorer oxå? för såfall bör du åka till filborna skroten ! där står nog 3-4st m30 mtorer, tycker den borde finnas på någon av dom såfall !:)
Får göra det imorgon!
hoppas på att fynda
Titta efter en vänster framskärm till mig!
Ska ta en koll..
Suprated:
Det kommer bli en bra sommar!
Har inte märkt några i hbg faktiskt..
Tim Lantz
0709238138
Hampusjacobsson wrote:tror bara jag såg 1 e30 turbo förra året i hbg, tror de va på bjuvs burnouten x) annars e de inga bmw turbos alls ute :O inte äns du har kört med din väll tim ?:O
btw när kunde ja hämta lmm ?(A)
Slutet på 2009 körde jag rätt mycket med min röda m3 turbo i hbg. Men dett året ska man rasta en 950 hk e30. Vad siktar du på för effekt ? Mvh Ted
Hampusjacobsson wrote:tror bara jag såg 1 e30 turbo förra året i hbg, tror de va på bjuvs burnouten x) annars e de inga bmw turbos alls ute :O inte äns du har kört med din väll tim ?:O
Slutet på 2009 körde jag rätt mycket med min röda m3 turbo i hbg. Men dett året ska man rasta en 950 hk e30. Vad siktar du på för effekt ? Mvh Ted
M30n ska få smaka, ska blir riktigt kul & se vad den håller för med cooperring packning & ARP. resten std.
Jag fick inte ihopa förra kittet när säsongen var slut, sen blev det update direkt
Antingen innan 12:30, eller efter 16.00 idag ?
du har pm!
Målet är 600hk! sen får vi se var vi hamnar!
Fy vad den ska få smaka!
Tim Lantz
0709238138
För du får va beredd på att skita ner dig lite i början
Annars får du låna mina halvsketna 600hk´s kalingar, tänkte gå upp på 900hk och då måste man ha nya
Michael Grönberg
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé
Dajb wrote:nu börjar det bli många feta bilar i helsingborg, man kommer ju för tusan inte stå en chans med sina ynka 315hk haha
attans
Mvh
vi med naturligt begåvade motorer kan ju stå och fnissa lite, när dom andra sliter gummi med allt det överflödiga vridet
tim hör med erland om inte han har filterhus, han har ju s-motorer i överflöde.
om han vill sälja, det vågar jag inte svara på men att fråga kostar inget.
överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag - 0707-354114
Dajb wrote:nu börjar det bli många feta bilar i helsingborg, man kommer ju för tusan inte stå en chans med sina ynka 315hk haha
attans
Mvh
vi med naturligt begåvade motorer kan ju stå och fnissa lite, när dom andra sliter gummi med allt det överflödiga vridet
tim hör med erland om inte han har filterhus, han har ju s-motorer i överflöde. om han vill sälja, det vågar jag inte svara på men att fråga kostar inget.
Det ska spinna och ryka, banka,smälla och plötsligt ska allt bara tystna
(kolv genom blocket)
Fick fatt i ett oljefilterhus idag, kommer i veckan och till helgen ska vi nog ha ihopa ett oljeskylsystem
Tim Lantz
0709238138
mg wrote:Har du fått mycket kalsonger i julklapp? För du får va beredd på att skita ner dig lite i början Annars får du låna mina halvsketna 600hk´s kalingar, tänkte gå upp på 900hk och då måste man ha nya
Detta måste ju vara höjdpunkten i praktikantens liv, att få dina gamla insketna kalsonger:-/
mg wrote:Har du fått mycket kalsonger i julklapp? För du får va beredd på att skita ner dig lite i början Annars får du låna mina halvsketna 600hk´s kalingar, tänkte gå upp på 900hk och då måste man ha nya
Detta måste ju vara höjdpunkten i praktikantens liv, att få dina gamla insketna kalsonger:-/
Man behöver inga speciellt kalingar för att åka 600 hk efter nåra dagar är det "inte ballt längre" och man vill ha mer mer mer!
Man behöver inga speciellt kalingar för att åka 600 hk efter nåra dagar är det "inte ballt längre" och man vill ha mer mer mer!
De kan ja intyga att det stämmer. =)
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
attans
Mvh
tim hör med erland om inte han har filterhus, han har ju s-motorer i överflöde. om han vill sälja, det vågar jag inte svara på men att fråga kostar inget.
Undra vilken bil som är snabbast om man tar bort rattlåset;-)