Ragger volvo 242 M50b25
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Dagen började bra..eller inte.
Försov mig en timme..Snöat o blåst som fan ute..en jävla kö i 3mil och den gick i 40km/h..Brände mig som fan i armhålan pga en loppa från svetsen när jag svetsade fliscontainrar på jobbet..
Börjde med bilen iaf..blandade färg o började spruta..Efter en stund så börjar den spotta som fasen så jag river ner den o rengör..fyller den igen och börjar spruta inne.
Mässings prylen som sitter i sprutan skär ihop så den hänger sig på fullt ös=) Jävla helvete! Rinningarna från helvetet uppenbarar sig.
Ska hälla ut färgen o slinter..tappar sprutan på golvet och faktum blir att det skvätter färg överallt.
Nu blir jag arg..får tag i en annan spruta o fyller den. Sen går det utför!
Blåser på med alldelles för mycket färg så lite rinningr blir det.
Plockade ihop mina saker o rengjorde sprutan o åkte hem.
Försov mig en timme..Snöat o blåst som fan ute..en jävla kö i 3mil och den gick i 40km/h..Brände mig som fan i armhålan pga en loppa från svetsen när jag svetsade fliscontainrar på jobbet..
Börjde med bilen iaf..blandade färg o började spruta..Efter en stund så börjar den spotta som fasen så jag river ner den o rengör..fyller den igen och börjar spruta inne.
Mässings prylen som sitter i sprutan skär ihop så den hänger sig på fullt ös=) Jävla helvete! Rinningarna från helvetet uppenbarar sig.
Ska hälla ut färgen o slinter..tappar sprutan på golvet och faktum blir att det skvätter färg överallt.
Nu blir jag arg..får tag i en annan spruta o fyller den. Sen går det utför!
Blåser på med alldelles för mycket färg så lite rinningr blir det.
Plockade ihop mina saker o rengjorde sprutan o åkte hem.
//Rosberg Racing//Volvo 242 M50b25 Turbo//
- bingsingen
Var ute en runda o kollade på den runt 06:40 imorse och då såg man knappt rinningarna längre.bingsingen wrote:det ser bra ut sålangt.
Vart lite tunt med färg på endel ställen runt buren och i taket så det ska fixas till innan den maskeras för utvändig lack.
bra fart på bygget! kommer ju bli jävligt råå när den e klarRagger wrote:Var ute en runda o kollade på den runt 06:40 imorse och då såg man knappt rinningarna längre.bingsingen wrote:det ser bra ut sålangt.
Vart lite tunt med färg på endel ställen runt buren och i taket så det ska fixas till innan den maskeras för utvändig lack.
......................................................
Team Havajji Racing
Projekt e30 m62b44turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255588" onclick="window.open(this.href);return false;
Busbil 2013: BMW e30 m62b44 turbo svinarhink
Busbil 2011: BMW e36 325turbo 1,7 bar 600whp+
Team Havajji Racing
Projekt e30 m62b44turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255588" onclick="window.open(this.href);return false;
Busbil 2013: BMW e30 m62b44 turbo svinarhink
Busbil 2011: BMW e36 325turbo 1,7 bar 600whp+
Haha har ju hållt på i 2år=p.moxi wrote:bra fart på bygget! kommer ju bli jävligt råå när den e klarRagger wrote:Var ute en runda o kollade på den runt 06:40 imorse och då såg man knappt rinningarna längre.bingsingen wrote:det ser bra ut sålangt.
Men orken har svikit ibland=(
Nu ska det bli färdigt så man kan ut o speka lite!
- bingsingen