Pyrro wrote:Går nog gunga upp en gammal volvo bara den har tillräckligt trötta framdämpare.
Då vill jag gärna ha film på det! För det där, det går nog med en gamal volvo och sådära gjorde min org 535 köper jag tyvärr inte. Tvivlar starkt på att dom går att få upp en bit på två hjul. Men bara för det så lär det väl dröpa in filmer med sånt bara för det...
Pyrro wrote:Går nog gunga upp en gammal volvo bara den har tillräckligt trötta framdämpare.
Då vill jag gärna ha film på det! För det där, det går nog med en gamal volvo och sådära gjorde min org 535 köper jag tyvärr inte. Tvivlar starkt på att dom går att få upp en bit på två hjul. Men bara för det så lär det väl dröpa in filmer med sånt bara för det...
jag tror tom det finns ett gammalt repotage i bilsport,i hur dom lyckades gunga upp en gammal 142 med helsluta dämpare och sandsäck i skuffen, på bakhjulen!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
min gamla 240 gick att få upp sådär.. en gammal dieselfolkapickis på jobbet likaså.. och en gammal king cab på förra jobbet gick också å köra på baken med.. det där har inget med effekt eller fäste att göra.. gäller bara att få in gunget=)
O jag som trodde det skulle va nått ingen brukade kunna göra med sina bilar hur som helst. Fuck ockå. Överbevisad till den milde grad haha
Får väl byta rubrik till snygga träskor ist