m54b30
Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast
m54b30
Säljes åt en kompis, komplett m54b30.
Maskinen finns i Blekinge, den ligger på pall och bud eller frågor ställs via PM (inget manuellt svänghjul).
Riktpris 15.000kr
Maskinen kan säljas i delar OM tillräckligt med delar bokas...
Maskinen finns i Blekinge, den ligger på pall och bud eller frågor ställs via PM (inget manuellt svänghjul).
Riktpris 15.000kr
Maskinen kan säljas i delar OM tillräckligt med delar bokas...
If you blink, you miss me.
- Nisse Järnet
Elspjäll? Ingen aning, förmodar att du menar någon FlyByWire-lösning, borde det väl vara på en så pass ny maskin, men jag måste kolla upp det.
Maskinen är komplett, fast för automatlåda. Har alltså en Automatlåda...
Klart det finns boxar och skit för den som vill ha, men det måste vara lättare att få liv i den med ett eftermarknadssprut.
Maskinen är komplett, fast för automatlåda. Har alltså en Automatlåda...
Klart det finns boxar och skit för den som vill ha, men det måste vara lättare att få liv i den med ett eftermarknadssprut.
Nisse Järnet wrote:Är det elspjäll på den? Ingen låda? Härva och ecu?
- mr crowbar
Men som tur é sitter det inte en m54b30 i Gixxern 
Jag sänker mitt riktpris till 14.999kr
RIKTPRIS = vad jag hade blivit glad av att få, ge mig ett bud på hela maskinen som jag inte gråter över så får vi se. Jag borde kunna få 7k för veven, 2k för stakar och kolvar = 9k, sen borde väl topp, block, grenrör, insug med mera vara värt en slant, säg 3-4k = 12-13k komplett. Det hade jag kunnat leva med... Maskinen är ju som jag sagt KOMPLETT.

Vad säger ni boys and girls?ZAK wrote:jag kan bygga en Permobil med Gixxerturbomaskin =D
Jag sänker mitt riktpris till 14.999kr
RIKTPRIS = vad jag hade blivit glad av att få, ge mig ett bud på hela maskinen som jag inte gråter över så får vi se. Jag borde kunna få 7k för veven, 2k för stakar och kolvar = 9k, sen borde väl topp, block, grenrör, insug med mera vara värt en slant, säg 3-4k = 12-13k komplett. Det hade jag kunnat leva med... Maskinen är ju som jag sagt KOMPLETT.