Har spelat cs i många år men har en cz-clan nu http://www.zombiecz.se är väl inte så aktive nu när man har familj å så men visst spelas det än...
Min gametagg är [Zombie]Bocken CL
Jag gasar till det rasar....
Audi A4 Quattro:Familje bil
Opel Calibra Turbo
Div E30
Lirar bara Battlefield BC2 då jag faktiskt helt utan att skryta tycker MW2 och BlackOps är för enkelt, nu snackar jag Multiplayerläget. På BF får man sällan uppleva att det är för enkelt då det är mer verklighets baserat och inte lika mycket bunnys och fegspel.
Längtar som fan efter Homefront nu samt även Battlefield 3 till hösten, kommer bli grymt!
När jag lirar BO eller BF så heter jag UltimateCp.
Lirade Q2CTF som ett skadskötet djur mellan 1996 och 2001.
Synd att uppkopplingarna sög så förbannat då.
Men när man tänker tillbaka så var man helt skadad på det där spelet.
Vi satt och tränade olika scenarion på de olika officiella banorna, hoppa här skjuta där, vart går gränserna här och hur mycket ser jag där osv.
Sen satt man och gjorde egna mods i spelets config för att se färger bättre eller se explosioner på ett sätt som funkade bättre för mig som spelare.
Man bytte ut ljud på raketer och railgun så att dom lättare gick att urskilja.
En del skaffade egna dräkter på motståndarna så att det stack ut långa spikar från dom.
Eller så hade dom guidelines på rakterna.
Sånt var ju fusk så det skrek om det men till slut kom det en version som jämförde sig själv med den som var tillåten på banan och då försvann 80% av spelarna.
Dom kunde helt enkelt inte lira utan wallhack eller botar.
Haha,Det var lite overkill. men ,ska man bli bra på nått så måste man satsa.även att det är ett töntigt spel jao. men finns bra antifusk ute nu.så det försvinner mer. men nere i "korpligan" där snorungar spelar är det sjukt tråkigt. bara fusk.. då svär man lite!