Hehe, inga problem! Inte så vanligt med sugisar här, jag vet.
Tänkte dock att det kunde vara intressant för folk ändå.
Har handlat MASSOR med prylar till bilen från PPF.
Dajb wrote:du körde på knutstorp i somras med rejsa va?
tycker jag känner igen den därifrån
gick riktigt fint om det var du
Mvh
Rejsa har bara haft en träff och det var 2008.
Du menar kanske TPC? Den var jag på!
så var det nog kanske ja hehe inte bara M-techer som e sömnig
verkade pinna på bra på bana iaf
kul att någon bygger sugis, jag kommer att köra sugis i sommar, men sen blir det nog över till turbo träsket
Mvh
Ja, en del fastnar i sugträsket och en del i överladdträsket. Dock sitter många av oss i samma båt, e30. Och ska sanningen fram, så vill jag inte därifrån.
Ang spridare så klämmer man ut mer än 300hk i en m20 sugis då har man gjort ett bra jobb
En maxad 3,2liters borde kunna krypa över 300 strecket!
Jag har tagit bort termostat och termostathus. Kör med Davies Craig vattenpump och elektronisk styrning. Fungerar fint!
Visst drömmer man om 300hk i maskinen. Vägen dit är ett anpassat extraktorgrenrör, en mer optimerad luftbox, råare kamaxel, e85 och höjt varvtal (runt 9000rpm). Givetvis tillsammans med andra spridare och kanske andra vipparmar. Samtal är inlett med diverse duktigt folk. Kostar skjortan, säkerligen runt 25000:-, så jag avvaktar lite.
Egentligen är man dum i huvudet som frestar på grejorna på det här viset. Jag har redan skitskoj med bilen, men effektjakten är obotlig. Det är ju en vanlig sjukdom här på PPF...
Kul att du hittat hit:) va framme och snacka med dig och din chef dagen innan vallåkra riktigt trevlig bil ska försöka ta mig ut till onsdags träffarna detta året mvh jimmy
jimm_y wrote:Kul att du hittat hit:) va framme och snacka med dig och din chef dagen innan vallåkra riktigt trevlig bil ska försöka ta mig ut till onsdags träffarna detta året mvh jimmy
Tackar! Har läst på forumet i många år, men aldrig skrivit något. Har hållt mig i kulisserna så att säga. Man kanske är en "smygturborunkare"...
Ja, tack för pratstunden! Snacka e30 är alltid guld! Sedan sist har jag tagit över som ordförande i sydsektionen, skoj som fan!
Sofiero-träffarna har vi förresten på lördagar, inte onsdagar.
Info om det och mer därtill hittar du på www.bmwcs.com/syd
Glöm inte att anmäla dig för nyhetsbrevet. Ja, alla andra är också välkomna!