P'H:s Audi S4 2,2TQ-20v AAN
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl
Ser ut att vara i mycket bra originalskick iallafall:Grefven wrote:jag hittar inga pärlor.
skulle vilja hitta en som motsvarar lyxturken men det verkar knappt finnas.
http://www.blocket.se/jonkoping/Audi_s6 ... m?ca=6&w=3
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl
Ja jag fick inte ur dom när jag skulle svetsa så dom fick sitta kvar, blev skaplig rökutveckling! Ska ner och köpa på mig nya såfort det är klart.AllarN wrote:Snyggt, insatserna i spridarhålen så bra slitna ut, hehe. Dom brukar kunna bli så när man svetsar nära dom, men dom är billiga nya på audi som tur är.
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl
Va ett tag sen man skrev nått här.
Har provmonterat motorn och börjat pillat med all kringutrustning bla:
En äldre bild på bromsarna, okadaptrar tillverkade och skivcentrumen är lite omdesignade efter bilden:
En te med riktig kamera:
Har rivit ur all inredning och skrapat asfaltsmatta osv. Ska väl börja svetsa stolsundereden samt lacka golvet inom en förhoppningsvis snar framtid.
Har provmonterat motorn och börjat pillat med all kringutrustning bla:
En äldre bild på bromsarna, okadaptrar tillverkade och skivcentrumen är lite omdesignade efter bilden:
En te med riktig kamera:
Har rivit ur all inredning och skrapat asfaltsmatta osv. Ska väl börja svetsa stolsundereden samt lacka golvet inom en förhoppningsvis snar framtid.
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl
Troligen en dum fråga men du ska la göra en riktig addapterplatta till bromsarna sen så oken inte ska sitta i två "stänger" ?
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- P.Herrdahl
Den adaptern som oken sitter i nu blir den som jag kommer använda. Bilden gör inte adaptern rättvis, vet att det ser ut som oket hänger i rören men det är igentligen inte helt rätt, den är bara gängad i rören. Svårt att förklara, bättre bild kommer! =)markus wrote:Troligen en dum fråga men du ska la göra en riktig addapterplatta till bromsarna sen så oken inte ska sitta i två "stänger" ?