Grefven wrote:Du måste tänka på att alla här inte är helt nerrökta framför datorn och därför ser att det e dålig fejkat, förutsägbart och således inte kul.
Om man ser till tidigare kommentarer så verkar ju klippet ha roat andra på detta forum iallafall
Jag garvade även om det inte var på riktigt, precis som jag gör till komedi filmer .. men dom kanske är på riktigt ?
Grefven wrote:Du måste tänka på att alla här inte är helt nerrökta framför datorn och därför ser att det e dålig fejkat, förutsägbart och således inte kul.
hahahahaha, du är för rolig ibland.
- Du menar alltså att jag sitter nedrökt framför datorn hemma hos mina föräldrar, kamma dig långsamt!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
- Du menar alltså att jag sitter nedrökt framför datorn hemma hos mina föräldrar, kamma dig långsamt!
Har han nått att kamma då?
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Har han nått att kamma då?
+1
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Den bilden va ju bara en ful grej medans jag rakade bort helskägget. Ångrar nästan det lite. Hade varit kul att se hur det hade sett ut idag om man låtit skiten gro.
Tyckte den var skitkul trots att det var uppenbart att det var "fiction" redan då man såg utseendet på killen.
Humor förlänger livet...så länge ingen har roligt på min bekostnad!
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"