Ang m-tech 1!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Ang m-tech 1!
Är det nån som vet om det ska vara en annan sorts plast på bakstötfångaren när man har m.tech 1 på? passar inte nåt vidare med originalplasten, men det kasnke är jag som är klantig?
Mvh //Emil
Mvh //Emil
-
-
Re: Ang m-tech 1!
Hej hej!Zwofurti wrote:Är det nån som vet om det ska vara en annan sorts plast på bakstötfångaren när man har m.tech 1 på? passar inte nåt vidare med originalplasten, men det kasnke är jag som är klantig?
Mvh //Emil
M-tech 1 är till årsmod: < 87 alltså alla med chromkofångare.
M-tech 2 är till årsmod: 88 > alla med plastkofångare.
För det är väll E30 du menar?
Så det låter som om du har en bakkjol till chromfångaren (M-tech 1). Å försöker få på den på din bil, som har plastfångare bak. Alltså en 88a eller nyare. Stämmer det?

MVH // Tobbe P
-
Re: Ang m-tech 1!
zwofurti ja har fått för mej att till m-tech 1 så finns de annat helt annat slags kofångare som har lite crååm på sidorna fram samt bak medans resten är svartplast för mej sett några sånnaFisåkare wrote:Hej hej!Zwofurti wrote:Är det nån som vet om det ska vara en annan sorts plast på bakstötfångaren när man har m.tech 1 på? passar inte nåt vidare med originalplasten, men det kasnke är jag som är klantig?
Mvh //Emil
M-tech 1 är till årsmod: < 87 alltså alla med chromkofångare.
M-tech 2 är till årsmod: 88 > alla med plastkofångare.
För det är väll E30 du menar?
Så det låter som om du har en bakkjol till chromfångaren (M-tech 1). Å försöker få på den på din bil, som har plastfångare bak. Alltså en 88a eller nyare. Stämmer det?![]()
MVH // Tobbe P
btw zwofurti hur gick de med vingen blev det nån bild ?

-