Vilken telefon spöar Iphone 4?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Strandholm
Du ska bara veta hur sjukt bra den är nu! Ibland ringer den på utsatt tid!
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
- Strandholm
Grefven wrote:det helt sinnessjuka med alarm problemet är att det stod på första uppslaget i aftonbladet och de sa det på nyheterna.
det är förhelvete en telefon!!!! inte nya Messias. har det inte hänt något riktigt i sverige???
Med tanke på att Dr. Göbbels måste ha stigit upp från de döda och gjort reklamkampanjerna för denna telefon så är det inte mer än rätt att en källkritisk och seriös nyhetstidning som aftonbladet återställer ordningen i det vi kallar livet.
på tal om pajasjournalistik så den där nyheten om "kallaste vintern på 1000år" som någon polsk forskare skulle ha yppat. Det var inget mer änn en hittepånyhet som spred sig som en löpeld och alla hänvisade bara till varandra, denna forskare fanns ingenstans.
DETTA hade varit läsvärt men inte fan skriver dom i efterhand att nyheten bara var dyngsnack.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Strandholm wrote:Grefven wrote:det helt sinnessjuka med alarm problemet är att det stod på första uppslaget i aftonbladet och de sa det på nyheterna.
det är förhelvete en telefon!!!! inte nya Messias. har det inte hänt något riktigt i sverige???
Med tanke på att Dr. Göbbels måste ha stigit upp från de döda och gjort reklamkampanjerna för denna telefon så är det inte mer än rätt att en källkritisk och seriös nyhetstidning som aftonbladet återställer ordningen i det vi kallar livet.
på tal om pajasjournalistik så den där nyheten om "kallaste vintern på 1000år" som någon polsk forskare skulle ha yppat. Det var inget mer änn en hittepånyhet som spred sig som en löpeld och alla hänvisade bara till varandra, denna forskare fanns ingenstans.
DETTA hade varit läsvärt men inte fan skriver dom i efterhand att nyheten bara var dyngsnack.
när någon nämnde det om 1000 år så sa iaf sluga bullen -"hur fan vet dom hur kallt och snöigt det var HÄR för 1000 år sen?" det kunde ingen svara på. de kan ju borra på nordpolen och se århundranden tillbaka. men knappast i näsum.
har Josef med iphone att göra? det är ju säkert därför den är så lyckad.
- Strandholm
Andy_b wrote:vilka skydd ska jag köpa till min nya 4a då?
vilka använder ni och vilka funkar inte???
man behöver inget.
men vill man ha det så tycker jag att apples original "bumper" smider fint runt luren.
edit: Bumpern är ett klockrent tappskydd.
Last edited by Grefven on 06 Jan 2011, 00:01, edited 1 time in total.
Andy_b wrote:vilka skydd ska jag köpa till min nya 4a då?
Detta är riktigt bra, skyddar klockrent och syns knappt.
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobi ... 8265.4860/
Matte wrote:Andy_b wrote:vilka skydd ska jag köpa till min nya 4a då?
Detta är riktigt bra, skyddar klockrent och syns knappt.
http://www.netonnet.se/art/telefon/mobi ... 8265.4860/
jo satt och kollade på ett sådant tidigare idag
får bli sånt .. samt en skin "väska" med lock när man ska iväg och grisa (typ jobb och garage )
pm om det är nått
- Sjögren Racing