Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Grefven
Jimmy wrote:Vore inte detta något för dig Bullen? Fatta att komma till jobbet och berätta att du äger den där!
jag har ju valt att inte jobba nåt nämnvärt 2011 så det lär inte va till någon nytta
prova att stanna hemma ett år från jobbet så har du tid att köra mer än ett par tankar med din bil du oxå
-
Jimmy
Grefven wrote:Jimmy wrote:Vore inte detta något för dig Bullen? Fatta att komma till jobbet och berätta att du äger den där!
jag har ju valt att inte jobba nåt nämnvärt 2011 så det lär inte va till någon nytta
prova att stanna hemma ett år från jobbet så har du tid att köra mer än ett par tankar med din bil du oxå
Misstänkte att det skulle sluta med att jag blev ägd....
-
Grefven
ja, du borde visst din plats redan från början.
avesta vs näsum. redan där ser man ju rangen.
-
Jimmy
Det går fler tåg.
-
BRUZZE
Grefven wrote:ja, du borde visst din plats redan från början.
ja va väl därför han våga säga ngt
-
Grefven
BRUZZE wrote:Grefven wrote:ja, du borde visst din plats redan från början.
ja va väl därför han våga säga ngt
en avestabo är ju ändå lite att battla mot. men en stockholmare är ju ännu längre ner så dig låter jag va ifred. ni får lida nog i vardagen ändå.
-
RWHP
Jimmy wrote:Grefven wrote:Jimmy wrote:Vore inte detta något för dig Bullen? Fatta att komma till jobbet och berätta att du äger den där!
Misstänkte att det skulle sluta med att jag blev ägd....
Hahaha
1045whp Supra builder