Vilken telefon spöar Iphone 4?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Strandholm
Strandholm wrote:Grefven wrote:om man wifisurfar via iphonen eller laptopen kvittar nog. lika illa vilket som.
iomed att du surfar med din iphone via 3g osv när du inte har wifi så skulle jag inte vara så säker.
Bankapparna kör krypterat, lika svårt som att sitta på en fast lina och försöka sniffa ut något vettigt... vet inte vad för krypteringsstandard men de kan kanske din galaxy söka på någon bingsökmotor huhu
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
- Strandholm
du verka veta vad du pratar om så bäst jag litar på dig.
3g lär vara säkrare än wifi ja, men finns öppna wifinätverk i alla köpcentrum sedan har jag ingen aning om säkerheten på de andra näten som används när 3g täckning saknas.
Nån kunnig får gärna berätta.
Personligen så hade jag gärna sett att alla tillverkare gjorde som blackberry.
http://www.techdreams.org/mobiles/why-blackberry-is-being-banned-in-many-countries/4292-20100804
största risken lär vara att tanka apps utanför appstore.
3g lär vara säkrare än wifi ja, men finns öppna wifinätverk i alla köpcentrum sedan har jag ingen aning om säkerheten på de andra näten som används när 3g täckning saknas.
Nån kunnig får gärna berätta.
Personligen så hade jag gärna sett att alla tillverkare gjorde som blackberry.
http://www.techdreams.org/mobiles/why-blackberry-is-being-banned-in-many-countries/4292-20100804
största risken lär vara att tanka apps utanför appstore.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
- Strandholm
SoreuQ wrote:Lånar tråden lite.
Verkar vara många som kör iphone här nu, vad använder ni er av för blåtand-headset?
Hört att Aliph Jawbone Icon ska vara sjukt bra, men 4,5h taltid känns ju lite klent när man snackat ~8h om dagen.
Mvh Tommy
du har köpt fel telefon om du ska snacka 8 timmar om dagen. speciellt via blåtand.
Grefven wrote:SoreuQ wrote:Lånar tråden lite.
Verkar vara många som kör iphone här nu, vad använder ni er av för blåtand-headset?
Hört att Aliph Jawbone Icon ska vara sjukt bra, men 4,5h taltid känns ju lite klent när man snackat ~8h om dagen.
Mvh Tommy
du har köpt fel telefon om du ska snacka 8 timmar om dagen. speciellt via blåtand.
Har haft min 3gs lite mer än ett år och tycker det funkar helt okej.
Är dock lite trött på att folk lipar om att dom hör mig dåligt, tänkte om det fanns något bättre alternativ.
Mvh
- Strandholm