Bilder: E36an med 18x10" (Brock B4)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
sjukt snygga hjul på en sjukt snygg bil! helrätt!!!
E30 chevy 383 dragster
E30 325im -87
E30 318 touring alpina replica -91
Christer Cederqvist
tel:0704-534155
Bmwkrille@icloud.com
E30 325im -87
E30 318 touring alpina replica -91
Christer Cederqvist
tel:0704-534155
Bmwkrille@icloud.com
Så då är du alltså lika hemsk som mig Fan ta oss som håller på med trimmning och smala däck..Grefven wrote:Jag hade lika lut på däcksidorna på min m3. Men skulle det va bra/snyggt/rätt bara för att jag själv hade det så? Nä, det är lika fel för det. Och det måste man väl få säga med motivering.
Inse hur löjligt det här ämnet är.
Du? Jag? Oss?Viper89 wrote:Så då är du alltså lika hemsk som mig Fan ta oss som håller på med trimmning och smala däck..Grefven wrote:Jag hade lika lut på däcksidorna på min m3. Men skulle det va bra/snyggt/rätt bara för att jag själv hade det så? Nä, det är lika fel för det. Och det måste man väl få säga med motivering.
Jag har sagt vad jag tycker om det som finns på bilderna. Inte dig som person.
Haha.. Ja håll utkik efter fler bilder på mina bilar. Ser fram emot ditt nästa tycke om vad jag görGrefven wrote:Du? Jag? Oss?Viper89 wrote:Så då är du alltså lika hemsk som mig Fan ta oss som håller på med trimmning och smala däck..Grefven wrote:Jag hade lika lut på däcksidorna på min m3. Men skulle det va bra/snyggt/rätt bara för att jag själv hade det så? Nä, det är lika fel för det. Och det måste man väl få säga med motivering.
Jag vågar aldrig mer kommentera en bild.Viper89 wrote:Haha.. Ja håll utkik efter fler bilder på mina bilar. Ser fram emot ditt nästa tycke om vad jag görGrefven wrote:Du? Jag? Oss?Viper89 wrote: Så då är du alltså lika hemsk som mig Fan ta oss som håller på med trimmning och smala däck..
God jul!
vad har du för profil på däcken?
Den sitter ju högre än min gjorde med 19"'arna som det ser ut nu. Sålde dem & slängde på 17" & fick ner henne ett par cm till med 40 i profil.
Den sitter ju högre än min gjorde med 19"'arna som det ser ut nu. Sålde dem & slängde på 17" & fick ner henne ett par cm till med 40 i profil.
M3E30 | Murderwal www.tyskstuk.de
- SebastianV
mindre fälgar o smalare däck!!
Sebastian Westman
070-2719867
Krull_874@hotmail.com
------------------------------------
cut it twice...its still too short
Bmw E30 325 Turbo -90 -R.I.P-
070-2719867
Krull_874@hotmail.com
cut it twice...its still too short
Bmw E30 325 Turbo -90 -R.I.P-
Är det på gång PPF öronmuffar åt sin stackarns vinterBMW?
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150