Tatuerings Tråd!

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Strandholm

Post by Strandholm »

Grefven wrote:
Strandholm wrote:
ZAK wrote:Grefven och jag har nästan samma längd och jag kallas inte Mini för inget =]

HAHAHA!

Så kul va det ju inte för då är jag ju nästan lika lång som en som är 183cm om 167cm är nästan 175cm.
B
Zak. Jag lämnar in protest.

mest det underbara sättet han sa det på samt vetskapen att det svider hos dig. :)
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
ZAK

Post by ZAK »

Grefven wrote:
B00ST wrote:Jag tror Zak tar dig i en brottningsmatch!

Det kan du tro om du vill :lol:

Jag har en dold talang ;)
Proud member of kööken Racing

zakademus@gmail.com
0760156239
Grefven

Post by Grefven »

en osanning kan ju inte svida.
Grefven

Post by Grefven »

ZAK wrote:
Grefven wrote:
B00ST wrote:Jag tror Zak tar dig i en brottningsmatch!

Det kan du tro om du vill :lol:

Jag har en dold talang ;)

jag har 25 kilos viktfördel och en del MMA erfarenhet. det är ingen dold hemlis =)

brottade var de enklaste för de kunde aldrig lära om och sluta stå mer "fel" ben fram. så de hamnade på rygg ganska omgående.
B00ST

Post by B00ST »

Jag har slagit folk på käften sedan min första fylla och är glad att ta för mig. Zak har vunnit en "brottningsmatch" mot mig utan problem.. han är teknisk den lille fan! och jag har vägt 90 kilo sedan födslen typ :lol:
BMW 528 Touring -98 ///M
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems
Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
Grefven

Post by Grefven »

jag sänkte ju dig oxå en midsommar adde? så det säger ju inget :wink:

en jätteduktig fighter på62 kilo var så säker på att han kunde ta mig. han har tränar licens i capoera 8stava?) kikckboxning och savate. men ärligt så kunde han slå hur hårt han ville. det bli ingen kraft bak slagen. det finns en stor anledning att det är viktklassindelening i den typen av sporter.

denna typen av trådar på tränings/fightingforum blir oftast 150 sidor långa med diskussioner. så det behöver vi inte ha här oxå.

jag är inte stor, jag bevisade det genom vittnen, zak sa att jag nästan va lika liten som honom t.o.m. där borde diskussionen va slut och bevisat att jag har rätt.

obs, självklart får du fortfarande tro som du vill. precis som jag skrev i svar första gången. jag är inte ute efter att ändra din tro.
Dawe_A

Post by Dawe_A »

Grefven wrote:jag sänkte ju dig oxå en midsommar adde? så det säger ju inget :wink:

en jätteduktig fighter på62 kilo var så säker på att han kunde ta mig. han har tränar licens i capoera 8stava?) kikckboxning och savate. men ärligt så kunde han slå hur hårt han ville. det bli ingen kraft bak slagen. det finns en stor anledning att det är viktklassindelening i den typen av sporter.

denna typen av trådar på tränings/fightingforum blir oftast 150 sidor långa med diskussioner. så det behöver vi inte ha här oxå.

jag är inte stor, jag bevisade det genom vittnen, zak sa att jag nästan va lika liten som honom t.o.m. där borde diskussionen va slut och bevisat att jag har rätt.

obs, självklart får du fortfarande tro som du vill. precis som jag skrev i svar första gången.

Är det denna typ av motpart som skapar balans här på forumet? :)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!

E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Grefven

Post by Grefven »

Dawe_A wrote:
Grefven wrote:jag sänkte ju dig oxå en midsommar adde? så det säger ju inget :wink:

obs, självklart får du fortfarande tro som du vill. precis som jag skrev i svar första gången.

Är det denna typ av motpart som skapar balans här på forumet? :)

japp =)

nä, men det hade ju räckt med min första mening. "det kan du tro om du vill" men då folk inte kan tänka själv så måste man var och varannan gång förklara och exemplifiera.

allt hade löpt så mycket smidigare om var och en tänkt själv så jag sluppit göra det åt dom ;-)
B00ST

Post by B00ST »

.

Jo det stämmer men ja va väl antagligen inte tillräckligt full! Ja sänkte ju en som va betydligen mycket större =) Nu tror väl folk vi är dumma i huvet som slåss på midsommarafton och helt riktigt vi brukar spänna på oss boxningshandskar och bilda ring och låta alla slåss mot alla. Ambulans är ett faktum
BMW 528 Touring -98 ///M
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems
Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
ZAK

Post by ZAK »

Borde inte detta vara i träningstråden och inte tatueringstråden =]

Grefven: Jag kör både fristil och vanlig grek-rom så behärskar 2 olika tekniker. Ju större en person man möter är desto tyngre faller dom ;)

zakademus@gmail.com
0760156239
Grefven

Post by Grefven »

Japp, det smäller bra om man går i backen handlöst.

Jag behärskar inga brottningstekniker alls. Men jag tror du hade haft att göra om du skulle vända håll på mig om jag ligger på backen.

Jag är ju en sån "skaderiskfjolla" så jag vill ju inte göra några kraftmätningar som kan gå fel heller. så vi får köra sten sax påse om vi tvunget ska tävla i nåt.
Grefven

Post by Grefven »

B00ST wrote:

.

Jo det stämmer men ja va väl antagligen inte tillräckligt full! Ja sänkte ju en som va betydligen mycket större =) Nu tror väl folk vi är dumma i huvet som slåss på midsommarafton och helt riktigt vi brukar spänna på oss boxningshandskar och bilda ring och låta alla slåss mot alla. Ambulans är ett faktum

Det såg nog inte bra ut när det va en brud som ambulansen fick hämta :lol:

-"ööh, vi boxades osh sen så....."
ZAK

Post by ZAK »

Grefven wrote:Japp, det smäller bra om man går i backen handlöst.

Jag behärskar inga brottningstekniker alls. Men jag tror du hade haft att göra om du skulle vända håll på mig om jag ligger på backen.

Jag är ju en sån "skaderiskfjolla" så jag vill ju inte göra några kraftmätningar som kan gå fel heller. så vi får köra sten sax påse om vi tvunget ska tävla i nåt.

Ja jag är inte så mycket för kraftmätningar heller så om det inte gäller att sitta på ett fordon då dvs =]

zakademus@gmail.com
0760156239
CrazyVikingsRacing

Post by CrazyVikingsRacing »

ZAK wrote:
Grefven wrote:Japp, det smäller bra om man går i backen handlöst.

Ja jag är inte så mycket för kraftmätningar heller så om det inte gäller att sitta på ett fordon då dvs =]

Inte sitta i ett fordon? Eller gör du som den här killen?

Image
Pain is just temporary, glory last forever.

Jens Abrahamsson
0708323221
JimmyA

Post by JimmyA »

han kanske menade SÄTTA på ett fordon som den här liraren
Image
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Magnaten

Post by Magnaten »

Trådurspårning som vanligt, skål
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
BmWkrille

Post by BmWkrille »

HAHAHA
E30 chevy 383 dragster
E30 325im -87
E30 318 touring alpina replica -91