va ut idag å åkte fy fan så skoj å skotern är hel förutom rutan som skruvade loss sig själ å höll på att hals hugga mig ,fan skiter nog i att d är julafton å tar en sväng imorrn me
va ut idag å åkte fy fan så skoj å skotern är hel förutom rutan som skruvade loss sig själ å höll på att hals hugga mig ,fan skiter nog i att d är julafton å tar en sväng imorrn me
ser mysigt ut
Rejäla skidor du !
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Har snö upp till midjan, och jag är 190cm blev ett stort dike efter där man kört
Robin skulle spela Allan efter ett besök på Mcdonken, sluta med att han knöla till trailarmen i ett cykelställ. Dryg slutnota, 3700kr
EN utav alla fastkörningar under dagen. allt som allt ca 15 fastkörningar totalt
Blev lite väl brant för lynxen, skapligt förvånad att den tar sig fram så pass bra med tanke på att mattan är skit
Fint avslut på en riktigt kylig och underbar dag i pudersnön med knöliga trailarmar, brustna soppaslangar, isproppar och förfrysna näsor. Kvicksilvret visa -21 grader när vi for hemåt.
/// Falck
Crafted at BMW M
Rikard B wrote:
ser mysigt ut
Rejäla skidor du !
haha japp lappskidor lär man ha bär fint i snön,riktig kanon dag tills solen gick ner hade 3cm is runt hakan när man kom hem
körkort?
vart får man kör och vart får man inte köra ?
Ni som bor lite mer norröver, händer det att ni tar skotern till affären som jag tog moppen när jag va 15? Eller är det bara nöjesåka på stora plätter/skogar osv?
Mvh
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Era jävla råttor. Fan vad roligt det ser ut. Åkte på tre såna där guidade turer i Åre förra året och det var kul första 10 min innan man tröttnade på maskinerna.
körkort?
vart får man kör och vart får man inte köra ?
Ni som bor lite mer norröver, händer det att ni tar skotern till affären som jag tog moppen när jag va 15? Eller är det bara nöjesåka på stora plätter/skogar osv?
Mvh
skoterkort som gäller om man inte har tagit körkort innan år 2000
igentligen så får man inte köra över hela sverige utan det finns skoterförbud på vissa orter/skogar osv . där ja bor tar man skotern till ica eller macken och tar sig en korv
Rikard B wrote:
ser mysigt ut
Rejäla skidor du !
haha japp lappskidor lär man ha bär fint i snön,riktig kanon dag tills solen gick ner hade 3cm is runt hakan när man kom hem
haha ja fyfan då är det lite väl kyligt
/// Falck
Crafted at BMW M