du är en jätteduktig fotograf. men det där ser ju bara för jävligt ut. ska det vara så breda fälgar och så stora fälgar så måste bilen sänkas iaf 10 cm till.
den är ju så hög bak så det ser ut som en epatraktor. en avestabreddning och sänkning hade dock gjort det fett som fan.
Jadu, det är inte så lätt att trotsa verkligheten. Första bilden är tagen väldigt lågt.. därför den ser så hög ut. För som du ser på de andra bilderna så är den rätt så låg.
Just nu är mellanrummet mellan skärmkant och fälg mindre än ett kreditkort. Trågets markfrigång är lägre än en vanlig 33cl cola burk..
Så tyvärr så kan jag inte sänka 10cm till för då kommer bilen stå på balkarna
Viper89 wrote:Jadu, det är inte så lätt att trotsa verkligheten. Första bilden är tagen väldigt lågt.. därför den ser så hög ut. För som du ser på de andra bilderna så är den rätt så låg.
Just nu är mellanrummet mellan skärmkant och fälg mindre än ett kreditkort. Trågets markfrigång är lägre än en vanlig 33cl cola burk..
Så tyvärr så kan jag inte sänka 10cm till för då kommer bilen stå på balkarna
jo, jag ser att du inte kan sänka 10 cm till. men lite mindre fälgar och däck måste du kunna få dit? det är fin design på fälgarna. men det får nog var lite större hjulhus för att det ska harmonera och bli vacker.