Vilken telefon spöar Iphone 4?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Jag surfar några timmar om dagen på iphone sen ~16 månader tillbaka. därför håller jag hårt på att det ska flyta fint. Konkurrenterna gör inte det. Skräckexempeln är sony ericsson satio och dess småsyskon. Jag vill säga att satio inte går att surfa på. Den har surfbrädan och havet. Men det går fan inga vågor alltså.
Finns inget som tar iphone. Brorsan har en htc desire hd och en polare köpte en Nokia n8. Jag avrådde dem båda, dom lyssnade inte på mig och ingen av dom är riktigt nöjd nu efter några veckor.
Nu ska man inte vara sån men, I told you so!
Nu ska man inte vara sån men, I told you so!
♥ BMW - Kärlek vid första bakvagnskastet ♥
535 -87 x2 525 -92 523 -97
535 -87 x2 525 -92 523 -97
jag tycker att det är surfet som skiljer smartphones från vanliga. den smartphone som således gör surfet smidigast är den som är bäst.
annars kan man ju ha en vanlig mobil och slippa nackdelarna med stor display osv. om man ändå inte ska surfa.
enligt mig finns det bara ett bra sätt att 3g surfa i fickformat idag.
jag köpte HTC TyTn och de tidiga för det var ju det ballaste förr, men allt laggade ju så man fick ha sånt tålamod och inte försöka sig på att surfa vanligt. utan man fick välja att det inte skulle ladda upp bilder osv. nu är det ju en hedenhösmodell och inget man jämför med en iphone. men när iphone kom så blev man ju förbluffad. det var precis så man hoppades att allt skulle funka.
och provar jag dagens senaste modeller som galaxy s och desire HD så är det hästlängder bättre än gammla modellerna. självklart.
men det hackar när man scrollar och om man kör hel utan zoom som jag alltid gör för att ha hela hemsidorna i korrekt översikt så klarar man inte träffa exempelvis de små siffrorna som är under trådarna (sid sifrorna) utan att hela länken klickas på. på iphone så kan man använda en tumme och ha precision som om det vore en pil från en muspekare.
annars kan man ju ha en vanlig mobil och slippa nackdelarna med stor display osv. om man ändå inte ska surfa.
enligt mig finns det bara ett bra sätt att 3g surfa i fickformat idag.
jag köpte HTC TyTn och de tidiga för det var ju det ballaste förr, men allt laggade ju så man fick ha sånt tålamod och inte försöka sig på att surfa vanligt. utan man fick välja att det inte skulle ladda upp bilder osv. nu är det ju en hedenhösmodell och inget man jämför med en iphone. men när iphone kom så blev man ju förbluffad. det var precis så man hoppades att allt skulle funka.
och provar jag dagens senaste modeller som galaxy s och desire HD så är det hästlängder bättre än gammla modellerna. självklart.
men det hackar när man scrollar och om man kör hel utan zoom som jag alltid gör för att ha hela hemsidorna i korrekt översikt så klarar man inte träffa exempelvis de små siffrorna som är under trådarna (sid sifrorna) utan att hela länken klickas på. på iphone så kan man använda en tumme och ha precision som om det vore en pil från en muspekare.
- Strandholm
- Nisse Järnet
Jag tycker iaf inte att den laggar? Riktigt gammal fw i SGSen tom:
http://www.youtube.com/watch?v=fAc_kF9Pouo
Men ni kanske ser nåt jag inte ser
http://www.youtube.com/watch?v=fAc_kF9Pouo
Men ni kanske ser nåt jag inte ser
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Dags att köpa ny mobil, stod och pillade på HTC disire HD.
Och jag är inte nöjd, den flyter på bra men inte perfekt utan ibland kommer det att hugga till om du skrollar 2-3 sidor i ett svep.
Och jag är inte nöjd, den flyter på bra men inte perfekt utan ibland kommer det att hugga till om du skrollar 2-3 sidor i ett svep.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
- Strandholm
- Strandholm
- Strandholm
- Strandholm