Grefven wrote:jag går inte ut på någon is. och jag tror att dallo eller tjuuuren har min isborr.
måste väl ändå vara fler i söder som äger en isborr än jag? =)
Du har närmst =) vi har borrat här och det är 20cm
tjuuuren har närmre. och jag går inte ens till postlådan i detta vädret. sålde min jacka på tradera för 4 år sen. för att det inte var några vintrar här nere. så jag fryser ihjäl om jag lämnar huset.
Boost
bäckis
ärtan
pillevan
lenin
pelko
pitbull
dallo
drullen
doktorn
sjögren racing
tjuuuren
lauge
piddan
jimpajimmy
grooverhound
för att nämna några har sett mig live. jag är helt säker på att ingen av som skulle beskriva mig som stor. om de hade slarvat bort mig och skulle fråga runt om någon hade sett mig så hade de inte sagt -"jag söker en stor kille har ni sett honom gå förbi här".
jag är inte stor. punkt. och hälften i listan är både längre och tyngre än mig.
(det är ju lite pinsamt om det blir förväntningar på mig att jag ska se ut som hulk hogan när jag dyker upp på någon bilträff)
Kollar man på bilder du lagt upp här så e du ju stor me muskler mot vad genomsnittet här e kanske.men skulle du sprungit bort å ja skulle ringa å anmäla dig försvunnen kan ja inte säg att ja beskrivit dig som en stor kille.
Grooverhound wrote:Kollar man på bilder du lagt upp här så e du ju stor me muskler mot vad genomsnittet här e kanske.men skulle du sprungit bort å ja skulle ringa å anmäla dig försvunnen kan ja inte säg att ja beskrivit dig som en stor kille.
så bråss ju på hur man menar me stor.
de hade inte hittat mig om de tänker att de ska leta efter en stor kille iaf.
Grooverhound wrote:Kollar man på bilder du lagt upp här så e du ju stor me muskler mot vad genomsnittet här e kanske.men skulle du sprungit bort å ja skulle ringa å anmäla dig försvunnen kan ja inte säg att ja beskrivit dig som en stor kille.
så bråss ju på hur man menar me stor.
de hade inte hittat mig om de tänker att de ska leta efter en stor kille iaf.