Vilken telefon spöar Iphone 4?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Nisse Järnet
Jag skulle säga att det är som med Sation, man köper den mest för kameran.
Dock ska det komma en stor uppdatering av OSet till den straxt efter årsskiftet som kanske gör det hela lite bättre.
Jag skulle dock inte valt nåt annat än Iphone eller Android som det ser ut idag, och efter det WP7.
Dock ska det komma en stor uppdatering av OSet till den straxt efter årsskiftet som kanske gör det hela lite bättre.
Jag skulle dock inte valt nåt annat än Iphone eller Android som det ser ut idag, och efter det WP7.
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Syrran köpte macbook, ipad och iphone4 förra veckan.
Macbook = kanongrej. Vilken musplatta!!
Iphone visste jag sedan innan att den funkade som man önskar.
Ipad = jag blev inte vän med den på de minutrarna jag gav den. Allg flöt finfint. Men Lite för stor. 5" hade varit perfekt. Som en lite större iphone som ändå inte ska ner i fickan. Men den är ju till för att läsa på och inget mer. Men har man iphone så ser jag inte ipads plats riktigt. Man måste nog vara stor fan av bokprenumerationerna osv för att den ska hitta hem.
Jag köper hellre en ipod touch om jag ska ha nåt som ligger hemma och synkar med datorn/iphonen. Gör samma jobb (för mig) på mindre format.
Macbook = kanongrej. Vilken musplatta!!
Iphone visste jag sedan innan att den funkade som man önskar.
Ipad = jag blev inte vän med den på de minutrarna jag gav den. Allg flöt finfint. Men Lite för stor. 5" hade varit perfekt. Som en lite större iphone som ändå inte ska ner i fickan. Men den är ju till för att läsa på och inget mer. Men har man iphone så ser jag inte ipads plats riktigt. Man måste nog vara stor fan av bokprenumerationerna osv för att den ska hitta hem.
Jag köper hellre en ipod touch om jag ska ha nåt som ligger hemma och synkar med datorn/iphonen. Gör samma jobb (för mig) på mindre format.
-
Jag har en del frågor angånde dels iphone 4.
Hur bra är kalendern i dom l'ätt o skriva i den.?
Finns det anteckningari telefon, lätt o skriva i den.
det som gör att jag undrar är, för att jag vill använda telefon dels osm en liten data där mans kriver upp jobb oså istället för på papper, då jaga hr probem me min skrivstil oså.
Hurpass bra är kameran i telefon, använda inom jobbet me samnt nöje ochså förstås.
är dte lät o använda internet.? funkar det me parlino, någon som vet har ej testat själv så därför frågar jag.?
Funkar bra o spela musik via blå tand me osåna saker till peltor lurar.?
är menyrerna lätta o förstå.?
O nu kommer nästa fråga, hur är nokias n8 på alla dessa punkter.?
Vill veta vad som mest skiljer dom åt oså. jaga hr hela tidne bara ahft nokia telefoner ett sne steg till en sony ericsson urk säger jag, telefon jaga hr nu är
N79, som ahr tyvär börjat strula, ganska rejält .
Jo om man råkar tappa tappa desa telefoner håller dom för det.?
Hur bra är kalendern i dom l'ätt o skriva i den.?
Finns det anteckningari telefon, lätt o skriva i den.
det som gör att jag undrar är, för att jag vill använda telefon dels osm en liten data där mans kriver upp jobb oså istället för på papper, då jaga hr probem me min skrivstil oså.
Hurpass bra är kameran i telefon, använda inom jobbet me samnt nöje ochså förstås.
är dte lät o använda internet.? funkar det me parlino, någon som vet har ej testat själv så därför frågar jag.?
är menyrerna lätta o förstå.?
O nu kommer nästa fråga, hur är nokias n8 på alla dessa punkter.?
Vill veta vad som mest skiljer dom åt oså. jaga hr hela tidne bara ahft nokia telefoner ett sne steg till en sony ericsson urk säger jag, telefon jaga hr nu är
- Strandholm
Last edited by Mr EmCom on 19 Dec 2010, 10:24, edited 2 times in total.
David Levin
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
Svintoleffe wrote:Jag har en del frågor angånde dels iphone 4.
Hur bra är kalendern i dom l'ätt o skriva i den.? Mycket bra och lätt att skriva i , dock finns inte veckonummer med. Och skulle du behöva det eller tycker att kalendern är dålig kan du alltid ladda hem nått annat program för några spänn.
Finns det anteckningari telefon, lätt o skriva i den. Ja, samma där ,gillar du det inte finns det alternativ.
det som gör att jag undrar är, för att jag vill använda telefon dels osm en liten data där mans kriver upp jobb oså istället för på papper, då jaga hr probem me min skrivstil oså. Samma här.
Hurpass bra är kameran i telefon, använda inom jobbet me samnt nöje ochså förstås. Mycket bra.
är dte lät o använda internet.? funkar det me parlino, någon som vet har ej testat själv så därför frågar jag.? Ja lätt att sufa, Det där du ser på HTC rekamen att bilden justerar sig, det har iPhone haft sen 2007.
Japp inga problem, du kan även använda BT knappoen på lurarna för att tex fråga vad klockan är eller ringa ven som helst i addressboken, eller tillochmed säga nummret (dock funkar det inte klockrent) via voice control
är menyrerna lätta o förstå.? Ja
O nu kommer nästa fråga, hur är nokias n8 på alla dessa punkter.? Ingen aning.
Beror på.
Läs feta
David Levin
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
0736807188
Örebro
e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
- Nisse Järnet
För dom som inte vill ha en tegelsten i fickan är plast ett utmärkt valJimmy wrote:Grefven wrote:Samsung är gjord i plast
Fattar inte att dom gjort den så satans plastig.
Det är ju ingen dålig telefon, men det känns som den kommer från COOP Forum.
Audi S5 B8 4.0t
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Jag tänker helt tvärt om. ska alltid ha den tyngsta om resten är likvärdigt.
hade varit grymt med en mobiltelefon på 5 hekto. men med ett mått som iphone4/samsung galaxy osv.
hade jag fått välja mellan att få en iphone4 specialtillverkad i titan eller något annat lätt material eller om jag kunde få den i tungt rostfritt så hade jag inte funderat länge.
hade varit grymt med en mobiltelefon på 5 hekto. men med ett mått som iphone4/samsung galaxy osv.
hade jag fått välja mellan att få en iphone4 specialtillverkad i titan eller något annat lätt material eller om jag kunde få den i tungt rostfritt så hade jag inte funderat länge.
- Strandholm
haha.. jag anar ugglor i mossen.
ang plastigheten så är det faktist inget som stör mig, mest stör jag mig på att min samsung blivit otroligt jävla seg på äldre dar.
Sen att jag bara uppdaterat telefonen en gång kan vara en bidragande orsak men ändå kasst.
Så många white trash användare kan inte ha fel, majoriteten kastar på uberfula plastskal på sina iphånar = Plast är bra grejjer.
ang plastigheten så är det faktist inget som stör mig, mest stör jag mig på att min samsung blivit otroligt jävla seg på äldre dar.
Sen att jag bara uppdaterat telefonen en gång kan vara en bidragande orsak men ändå kasst.
Så många white trash användare kan inte ha fel, majoriteten kastar på uberfula plastskal på sina iphånar = Plast är bra grejjer.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Strandholm wrote:haha.. jag anar ugglor i mossen.
tur man skruvade ditt ett aluminium bakstycke då...
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
- Strandholm
- Strandholm
http://www.pcpro.co.uk/news/363877/apple-pulls-wikileaks-app
ajjabajja. Kommunistapple tar bort en simpel hemsidewrapper app om wikileaks ifrån appstore
ajjabajja. Kommunistapple tar bort en simpel hemsidewrapper app om wikileaks ifrån appstore
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.