Verkar som om du fått ett måndagsex, jag har en av varje storlek och spräckt bultar både till grenrör och krängningshämmare med dom utan problem.
Dock sprack inte alla bultarna till avgassystemet, men när man har pressat så långt som det går så har gängorna lossnat iaf så att man kan ta muttern med hylsa och spärrskaft.
Evinrude wrote:Verkar som om du fått ett måndagsex, jag har en av varje storlek och spräckt bultar både till grenrör och krängningshämmare med dom utan problem.
Dock sprack inte alla bultarna till avgassystemet, men när man har pressat så långt som det går så har gängorna lossnat iaf så att man kan ta muttern med hylsa och spärrskaft.
Har du den från harald nyborg då ?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
jag vaknade nu med 2 missade samtal och ett sms av far "jag va precis på biltema men du svarade inte" , fan att man ska sova längre än någonsin när man har saker att styra med...
men han lär åka förbi på hemvägen också =)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Fy fan va glad jag är idag Hämtade lite skrotverktyg nere i karlskrona och nu är muttrarna borta, dom som inte tyckte om mig fick smaka på vinkelharry
Fick bort lite annat skit med, men när jag skulle lossa kardan ifrån hardy så tog det stop. Måste ha större hävarm
Blev även positivit förvånad när jag låg under bilen och det slog mig att den var rätt fräsh ändå. I alla fall med tanke på vad jag gav för den. Nu vänder det!