r.ivars wrote:nu kan det ju bero på vad som helst igentligen, men när jag åkte av axeln på min oljepump under provkörningen kvällen innan actionmeet så var det en uppfilad m52 pump som jag åkte..
vet visserligen fortfarande inte varför den gick pajj.. styrstiften sitter ju i de främre bulthålen..
r.ivars wrote:nu kan det ju bero på vad som helst igentligen, men när jag åkte av axeln på min oljepump under provkörningen kvällen innan actionmeet så var det en uppfilad m52 pump som jag åkte..
vet visserligen fortfarande inte varför den gick pajj.. styrstiften sitter ju i de främre bulthålen..
någon som upplever mkt bättre oljetryck med m52/54 pumpen? enligt en källa så blev det ca 1bar mer tryck på tomgång än förut med m54 pumpen.
Mvh
Jag är inte en komplett idiot, det fattas vissa delar
07 köpte 520IA -85
11 det spårar ur
13 äntligen Bromsad 567hp och 612nm
14 MaxECU 601 whp och 2 topplocks-ras
15 M50B32 - Sista försöket.
Projekt: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49579" onclick="window.open(this.href);return false;