E36 touring
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
- bmw_fredde
ett tips! sätt inte original lambdorna på rad, sätt dom 180grader mot varandra! en kompis hade dom på rad på sin m3 å det funka skit, när han sen flytta den ena till andra sidan gick den kanon!
Fredrik Edholm 0736181290
FredrikEdholm@hotmail.com
FredrikEdholm@hotmail.com
Ja du får sluta göra kullerbyttor ute på åkrarna med andra e36orjorgen wrote:he he så snabbt har det inte gått. problemet är att jag inte kan ligga på vänster armen så det blir lite omständigt tyvärr. om allt flyter på så ska den vara klar nästa helg

Peter AK
Tokyo / Stockholm

Special thx to Mr J and Micke B
Bruksbil 12.7s, Lekbil 10.70s, Racebil ?.?s
Tokyo / Stockholm

Special thx to Mr J and Micke B
Bruksbil 12.7s, Lekbil 10.70s, Racebil ?.?s
Inte för jag vill "smutsa" ner Jörgens projekttråd men går väl alldeles utmärkt! Sålde 328 Touringen då idioten som skulle mecka den bara snacka skit o jag sålde bilen med bra vinst.. Vet inte om EN bil räknas som många (alla?)....daimboy wrote:Ja hur går det med alla dina projekt egentligen?M3Crille wrote:Typiskt.. Alltid e d nåt som jävlas!Härligt projekt iaf - kopia som min egen skulle blivit

070-201 85 62
Re: 328 touring Lyxgreken
Lite uppdaterings dax
Rosten fixad = check
Hela bilen nerslipad = check
Lack inhandlad = check
Däck beställt = check
renovering av fälgarna = check
Blir lite ny setup när man ändå håller på
v44, sc6265, vag spolar, 990cc spridare, 46mm wg, 3" system med en racekat o en 3" appelracing dämpare längst bak. Lackeringen ska Jag börjar med på fredag. Om orken finns så siktar jag på att allt ska vara lackat o klart på söndag . Bakvangnen ska ner för uppdatering efter det är det tänkt

Rosten fixad = check
Hela bilen nerslipad = check
Lack inhandlad = check
Däck beställt = check
renovering av fälgarna = check
Blir lite ny setup när man ändå håller på

v44, sc6265, vag spolar, 990cc spridare, 46mm wg, 3" system med en racekat o en 3" appelracing dämpare längst bak. Lackeringen ska Jag börjar med på fredag. Om orken finns så siktar jag på att allt ska vara lackat o klart på söndag . Bakvangnen ska ner för uppdatering efter det är det tänkt