efiterfest en tig jhy slugt så snbt så måste hita färsk fittra till kvällen jobbigt jäge ;:(CrazyVikingsRacing wrote:Fint de! Så det ska va_2499 wrote:litegrann i högerämnden, måstej u fira liteCrazyVikingsRacing wrote: Full eller?
_2499's e36 m3 3.2/325 LimoTurbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
blev det någon fitta eller?_2499 wrote:efiterfest en tig jhy slugt så snbt så måste hita färsk fittra till kvällen jobbigt jäge ;:(CrazyVikingsRacing wrote:Fint de! Så det ska va_2499 wrote:litegrann i högerämnden, måstej u fira lite
BMW 528 Touring -98 ///M
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems
Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems
Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
Stupade i sängen med telefonen i nävenB00ST wrote:blev det någon fitta eller?_2499 wrote:efiterfest en tig jhy slugt så snbt så måste hita färsk fittra till kvällen jobbigt jäge ;:(CrazyVikingsRacing wrote: Fint de! Så det ska va
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Lite nytta blev det idag Dubbelsnusk i garaget, håll i baguetten grabbar!
Imorgon ska jag nog göra något fränt, typ som att göra om snusk till pallsnusk och städa garaget. Känns bra! I'm out
Imorgon ska jag nog göra något fränt, typ som att göra om snusk till pallsnusk och städa garaget. Känns bra! I'm out
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
- m_ellisson
En massa snusk
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
Detta är drygt.
Får inte loss ett par muttrar, testade med alla mina verktyg.. även fastnyckel + hammare men då blev det bara runt. Raggade tag i en mutterdragare, men en stöddig kompressor... Nja då blev det svårare. Har nu hittat en kompressor på duabhuset jag vill ha, men den finns inte i lager. Har ej vinkelharry eller borrmaskin heller, så i helgen blir det lite shoppande
Lagom drygt stopp, men snart händer det grejer igen!
Jo just det, snusk står nu på alla fyra pallbockar (dock hade en domkraft som lyfte en bra bit högre inte suttit fel)
Får inte loss ett par muttrar, testade med alla mina verktyg.. även fastnyckel + hammare men då blev det bara runt. Raggade tag i en mutterdragare, men en stöddig kompressor... Nja då blev det svårare. Har nu hittat en kompressor på duabhuset jag vill ha, men den finns inte i lager. Har ej vinkelharry eller borrmaskin heller, så i helgen blir det lite shoppande
Lagom drygt stopp, men snart händer det grejer igen!
Jo just det, snusk står nu på alla fyra pallbockar (dock hade en domkraft som lyfte en bra bit högre inte suttit fel)
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Mutterspräckare?
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-o ... sprackare/
Kommer man bara åt med den är den Wunderbar! Bultarna mellan grenrören och främre avgasröret var bra runda när vi gav upp och testade denna, tog några minuter så var alla borta!
Kommer man bara åt med den är den Wunderbar! Bultarna mellan grenrören och främre avgasröret var bra runda när vi gav upp och testade denna, tog några minuter så var alla borta!
Dom krabbar för mig också. Tack så hemskt mycket för tipset!Evinrude wrote:Mutterspräckare?
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Ja det var Viktors påhitt. Att han redan gått och blivit feminim... Ja ni märker ju vem som bestämmer i snuskgaragetWiic wrote:Har bilen fått en sån där julblomma?
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Drog ut till garaget idag och möttes av 40cm snö, jaha det var bara till att börja skotta
Började sen med att städa upp massa skit samt sätta upp verktygen på en spånskiva så jag slapp ha allt skit liggandes på golvet.
Efter detta tänkte jag använda mutterspräckaren jag köpte i helgen för att få bort dessa förbaskade muttrar. Ja, det gick ju skitbra. Fick dit rackarn, började skruva på med spärrnyckeln. Efter en stund hörde jag ett klick och blev asglad för muttern gav med sig... trodde jag.
Mutterspräckaren spräckte sig själv, fick inte bort en enda mutter! Måndagsexemplar, skitkvalite eller handhavandefel?
Började sen med att städa upp massa skit samt sätta upp verktygen på en spånskiva så jag slapp ha allt skit liggandes på golvet.
Efter detta tänkte jag använda mutterspräckaren jag köpte i helgen för att få bort dessa förbaskade muttrar. Ja, det gick ju skitbra. Fick dit rackarn, började skruva på med spärrnyckeln. Efter en stund hörde jag ett klick och blev asglad för muttern gav med sig... trodde jag.
Mutterspräckaren spräckte sig själv, fick inte bort en enda mutter! Måndagsexemplar, skitkvalite eller handhavandefel?
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Var ju den ända skiten jag hittade. Vart kan jag köpa (läs beställa) en riktig?Grefven wrote:väntat =)
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se