Krillian wrote:saab 9000 = världens bästa bil Grym i snön och sitter som en kung i den !
Snarare världens tråkigaste klump!
Tacka vet jag att harva runt med en liten nätt e30 med svetsdiff
icke en chans. ! våran 9000 går bättre i snön jämfört me våran andra bil 9-5-06 trots dryga halverad mönsterdjup.
nästan så man vill älska me den
Men du kan ju inte jämföra 2 framhjulsdrivna saabar samma skit båda två Varför fwd på vintern?
Ne de är bakhjulsdrift som gäller så de går brett
Vill man åka bil, så varför inte FWD? =) jag föredrar att köra...
Kanske blir en svinbilligt volvo.. *ryser* som kajsa varg hade sagt " man tager vad man haver "
HenrikF wrote:Köpt för att skrotas, men inte fören till våren. En m5 man inte behöver vara rädd om kan man ha rätt kul med Står just nu på 16" odubbat.
Den som stod hos Håkan i Säffle?
Ja de lär de va Var jävligt sugen på den.
Får man fråga vad du fick ge för den?
E30 325 Projekt. Ska riktas
Bmw e30 327. Ska trimmas
Men du kan ju inte jämföra 2 framhjulsdrivna saabar samma skit båda två Varför fwd på vintern?
förklaringen är nog att man kommer dit man ska med dom, och bekvämt. Med min e30 fastnade jag på plan p ruta som vart skottad en gång fick ut och knuffa på a stolpen med ettan i och hjulen bara snurrade sånt är skit för mig, allt är inte lek här i livet.
förklaringen är nog att man kommer dit man ska med dom, och bekvämt. Med min e30 fastnade jag på plan p ruta som vart skottad en gång fick ut och knuffa på a stolpen med ettan i och hjulen bara snurrade sånt är skit för mig, allt är inte lek här i livet.
ja men fwd är ju tråkigt som fan, är de för att man vill ta sig fram känns de ju som att en 4wd hade varit bättre
HenrikF wrote:Köpt för att skrotas, men inte fören till våren. En m5 man inte behöver vara rädd om kan man ha rätt kul med Står just nu på 16" odubbat.
Den som stod hos Håkan i Säffle?
stämmer bra det. Hade en förhoppning om att göra vid den, men det är inte mycket att göra vid tyvärr. Motorn har håkan fixat och den går super. Karossen är ganska dålig tyvärr.
Bilen fick verkligen bekänna färg inatt:)
ja men fwd är ju tråkigt som fan, är de för att man vill ta sig fram känns de ju som att en 4wd hade varit bättre
Ska man leka är fwd mindre kul, men som sagt allt är inte lek eller spel jag använder bilen till 95% för att transporterar mig/annat löst folk samt transportera grejer. De sista 5% är nog sk okynneskörning...
4wd är ju bättre helt klart, upptäckte man kan bli lite övermodig med dom bara, då bromssträckan är ju samma som på en "vanlig bil"
Efter ett schysst rally-svanhopp igår är det dags att justera ett styrstag eller två. Undrar hur en BMW-framvagn hade sett ut efter den landningen
Saknar lite pulver dock. Lite avis på M50-vinterbilarna..
Skönt dock att kunna växla mellan RWD och 4WD under körning.
Grooverhound wrote:Va ute å åkte me en polares golf4 r32 ikväll. fy satan vilken go bil å åka häng med. själv har man 2st volvo containrar å speka me.
jag hatar att jag inte åker 4wd-familjetröska i vinter. xc70-->passat 4-motion 2.0tdi--->touareg---> och nu en jävla fwd volvo d5. antispinlampan slockar kanske på 6:an.
Grooverhound wrote:Va ute å åkte me en polares golf4 r32 ikväll. fy satan vilken go bil å åka häng med. själv har man 2st volvo containrar å speka me.
jag hatar att jag inte åker 4wd-familjetröska i vinter. xc70-->passat 4-motion 2.0tdi--->touareg---> och nu en jävla fwd volvo d5. antispinlampan slockar kanske på 6:an.
Touregen va ju fin på isen å hetsa Vocare me
ja den gick fan gott där =) lite överstyr ibland dock =)