Tjenare!
Tror jag snart sliter av mig håret. Det är så att min högra framlykta på bilen fungerar inte. Det gäller en e36a. Har mätt och det kommer inte fram någon som helst el till kontakten, enbart till positionsljus, ej halvljus.
Men vänster framlykta lyser kanon, har även testat o monterat den vänsta lyktan på den högra kontakten och då lyser det. Någon som har någon som helst aning om detta innan jag tar o eldar upp skiten? Har kollat över alla jordpunkter och säkringar. Men är så jädra konstigt att det bara är halvljus tycker jag.
Mvh Victor
Höger framlykta e36 elfel.
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Höger framlykta e36 elfel.
E30 M50.
funkar helljuset?
har du testat byta relä?
Edit: läste att du inte hade el över huvud taget fram till lycktan, mät fram till reläet som lyktan sitter kopplad på (inte alltid dom sitter på samma V & H ) vet dock inte hur det är med exakt e36
har du testat byta relä?
Edit: läste att du inte hade el över huvud taget fram till lycktan, mät fram till reläet som lyktan sitter kopplad på (inte alltid dom sitter på samma V & H ) vet dock inte hur det är med exakt e36
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,