Vilken telefon spöar Iphone 4?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Jag har haft en Samsung Galaxy S sedan i Augusti. Bästa telefon jag haft.
Nu med Android 2.2 så är den riktigt snabb, med 2.1 så laggade den endel.
Amoled skärmen är helt underbar. Iphone 4 skärmen är inte i närheten.
//Conny Yngve
0727-114373
325i E30 BMW Cup #84
S50B30 E30 M-Tech 2
http://www.streetpower.se" onclick="window.open(this.href);return false;
0727-114373
325i E30 BMW Cup #84
S50B30 E30 M-Tech 2
http://www.streetpower.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fredriktak
Fredriktak wrote:Usch, för dålig standby. Skulle aldrig byta ner mig från 4dagar till iphones standby, OAVSETT om det bara är att ladda den på natten när man lägger sig, glömmer man så är man ju stekt.
Det gäller samtliga smartphones med stor skärm. Kan man inte stå ut med att ladda telefonen på natten får man bara använda den till att ringa och sms:a på sin höjd.
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
det är så komiskt när någon använder sin smarthphone som GPS, laptop, telefon, ficklampa, radio/mp3 spelare, väckarklocka, kalender, antäckningsblock.
och sen gnäller på att det drar batteri.
jag vill kategorisera personen som resonerar så i ett speciellt fack.
(fredriktak är dock snäll för han har sagt söta grejor om min fina audi så han vill jag inte skälla på i detta inlägget )
och sen gnäller på att det drar batteri.
jag vill kategorisera personen som resonerar så i ett speciellt fack.
(fredriktak är dock snäll för han har sagt söta grejor om min fina audi så han vill jag inte skälla på i detta inlägget )
coyn wrote:Jag har haft en Samsung Galaxy S sedan i Augusti. Bästa telefon jag haft.
Vet inte om jag kan hålla med om att skärmen ska vara bättre på Samsung. Har hållit i båda samtidigt och upplevt iPhone 4:s skärm som tydligare och skarpare. I övrigt måste jag säga att jag är mycket nöjd med min 4. Enklare gränssnitt än de flesta android, därmed inte sagt att de är dåliga på nåt sätt.
Lars 0708-520373
E34 M5 Touring
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=20859" onclick="window.open(this.href);return false;
E34 M5 Touring
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=20859" onclick="window.open(this.href);return false;
- Strandholm
Iphone 4s Retinaskärm har 326 bildpunkter per tum 78 mikrometer breda, så täta bildpunkter att mänskliga ögat inte kan uppfatta enskilda bildpunkter.
Betraktningsvinkeln är grymt bra du kan hålla telefonen i vilken vinkel som helst och ändå ha samma skärpa.
Upplösning på 960x640.
Jag har iallafall inte sett nån annan telefon som slår Iphone 4 på fingrarna, Design, kvalitet , användarvänlighet osv, det är min uppfattning i det hela.
Alla tycker olika kläm och känn, köp det som känns rätt för dig.
Samsungs Galaxy S ser ju ut som Iphones första lur
Betraktningsvinkeln är grymt bra du kan hålla telefonen i vilken vinkel som helst och ändå ha samma skärpa.
Upplösning på 960x640.
Jag har iallafall inte sett nån annan telefon som slår Iphone 4 på fingrarna, Design, kvalitet , användarvänlighet osv, det är min uppfattning i det hela.
Alla tycker olika kläm och känn, köp det som känns rätt för dig.
Samsungs Galaxy S ser ju ut som Iphones första lur
- Nisse Järnet
Jag tycker SGSens skärm är överlägsen alla andra mest pga svärtan och färgerna.
Har aldrig märkt att den skulle vara dålig i solljus?
Annars håller jag med Matte, testa själv och välj vad DU vill ha inte vad alla andra har/säger mm de har oftast fel ändå.
Har aldrig märkt att den skulle vara dålig i solljus?
Annars håller jag med Matte, testa själv och välj vad DU vill ha inte vad alla andra har/säger mm de har oftast fel ändå.
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Fredriktak wrote:Usch, för dålig standby. Skulle aldrig byta ner mig från 4dagar till iphones standby, OAVSETT om det bara är att ladda den på natten när man lägger sig, glömmer man så är man ju stekt.
har användt min 4a i 2h56min och standby på 2dagar å 15timmar å har fortfarande 32%kvar av batteriet. så man behöver inte ladda varje dag.
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
- robban uhr
Är iof en van Sony, windows osv användare, men nu har jag genom jobbet fått byta till Ajphåne4,, och blir fan inte klok.. Duktigt knepig mobil, men det värsta är ju att mac låser användaren till enbart deras produkter...
Det är det mest störande.. Sen finns de fan aldrig täckning, har noll ( ingen service ) hemma, bor centralt, 3G kommer o går som den vill, men som tur är finns det ju en superb uppdaterig till den, man ska limma fast en antennförstärkare runt mobilen,, jaaaa...hmmmm
Hade jag haft råd hade jag också satt denna i ett skruvstäd o dragit åt, sen eldat upp den, o efter det kört den i mixer, ätit upp resterna o skitit ut resten...
Det är det mest störande.. Sen finns de fan aldrig täckning, har noll ( ingen service ) hemma, bor centralt, 3G kommer o går som den vill, men som tur är finns det ju en superb uppdaterig till den, man ska limma fast en antennförstärkare runt mobilen,, jaaaa...hmmmm
Hade jag haft råd hade jag också satt denna i ett skruvstäd o dragit åt, sen eldat upp den, o efter det kört den i mixer, ätit upp resterna o skitit ut resten...
---¤ Saab 9-3 GTRSS FWD 700hp-880nm ¤---
http://www.garaget.org/?car=13583" onclick="window.open(this.href);return false;
201m: 6.28sek-194kmh
402m: 9.60sek-250kmh
http://www.garaget.org/?car=13583" onclick="window.open(this.href);return false;
201m: 6.28sek-194kmh
402m: 9.60sek-250kmh
robban uhr wrote:Är iof en van Sony, windows osv användare, men nu har jag genom jobbet fått byta till Ajphåne4,, och blir fan inte klok.. Duktigt knepig mobil, men det värsta är ju att mac låser användaren till enbart deras produkter...
Men så kör du ju Saab med...
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
johankihl wrote:robban uhr wrote:Är iof en van Sony, windows osv användare, men nu har jag genom jobbet fått byta till Ajphåne4,, och blir fan inte klok.. Duktigt knepig mobil, men det värsta är ju att mac låser användaren till enbart deras produkter...
Men så kör du ju Saab med...
+1