Wiic wrote:Jag tycker hon är rätt sexig!.....................
Haha har du hennes nummer då ? . Annars kan du få de
Vad har du det till Jens
Hallå e du helt efter eller . Jag satt ju i högsta ledningen inom BMC . Men efter det att jag slutade bry mig o engagera mig så började det sakta gå åt helvete och dom skulle testa all möjliga saker . So i´m sorry to disapoint you guys, but there´s a new sheriff in town .
CrazyVikingsRacing wrote:
Haha har du hennes nummer då ? . Annars kan du få de
Vad har du det till Jens
Hallå e du helt efter eller . Jag satt ju i högsta ledningen inom BMC . Men efter det att jag slutade bry mig o engagera mig så började det sakta gå åt helvete och dom skulle testa all möjliga saker . So i´m sorry to disapoint you guys, but there´s a new sheriff in town .
så det är gottefia som styr med micke som sin högra hand ?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Nej nej Micke la av för 2-3 år sen. Sen är Bmc på väg mot graven nu så du får tolka det jag skrev sist i mitt förra inlägg som du vill men det har inte med Bmc att göra .
CrazyVikingsRacing wrote:
Nej nej Micke la av för 2-3 år sen. Sen är Bmc på väg mot graven nu så du får tolka det jag skrev sist i mitt förra inlägg som du vill men det har inte med Bmc att göra .
Vem styr då ihop slottsbacken träffarna
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!