Gamla minne väcks till liv
Skulle regga denna M3 dagarna efter det var körning på knutstorp (det var augusti 2001) Men icke... Blev att skrota den istället.
De som kan och förstår skånska hör kanske den alldeles för kaxiga kommentaren precis innan konpartiet innan smällen Skämmas ska man hehe
Jo de var så att jag hade kört lite smådumt hela dagen och blev lite kaxig senare. Precis innan konerna (som var där för att man skulle sakta ner ) så säger jag
"fan, jag rör inte ratten, bara att styra med gasen"
Gissa om man fått äta upp den kommentaren efteråt
salle wrote:Jo de var så att jag hade kört lite smådumt hela dagen och blev lite kaxig senare. Precis innan konerna (som var där för att man skulle sakta ner ) så säger jag
"fan, jag rör inte ratten, bara att styra med gasen"
Gissa om man fått äta upp den kommentaren efteråt
ahaa du blev lite för självsäker jag vet hur det är...har själv klåpat mig då jag blivit det men så kan det gå...det går ju att reparera....vad allt blev till skrot på bilen?
Nä... var inte lönt att reparera den så jag sålde i delar. Var rätt längesen så jag fick rätt bra betalt för den i delar. Så utgången var inte så katastrofal, men kunde varit bättre
Du är inte den första och knappast den sista som kraschar i den kurvan.
Den är jävligt lömsk. Och ännu värre när det är blöt. Jag tror jag var där när du satte av den också. ca 3 år sen eller mer?
Det är lite mer än 5 år sen faktiskt. Var en privat arrangerad tillställning. 30 min innan min krasch gick en e30 med s50motor också av i samma kurva, och ja den är rätt lömsk iaf för en amatör som mig. Sen gjorde konerna knappast det bättre, man kommer in lågt och skär apex för sent.
Men där är ombyggt nu, mer avåkningszon.