hahaha världen vilar i dina händerLudde_ wrote:_2499 wrote:Inget mek i helgen då spakstället fått fötter
Fattar fan inte vart de har tagit vägen asdrygt!
ska försöka styra upp något steveoooo!
_2499's e36 m3 3.2/325 LimoTurbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
-
Dags att vakna till liv nu...
Tänkte flytta bilen härromdagen, fick ta hjälp av audin och rycka loss stackarn.. Jösses vad den hade rostat fast! Kom då förbi en gubbe och kollade, och efter han stått där ett tag frågade han om man verkligen var tvungen att bogsera en sånhär fin bil
Var även och hämtade grefvens spakställ hos streetpower idag, mycket trevliga killar där måste jag säga. Blev att jag åkte där ifrån med ett motorfäste också När vi ändå var där nere och mökade blev det en runda till biltema för att köpa två feta pallbockar till, samt en hög med annan "bra att ha skit"
Verkar även ha löst sig med garage, får antagligen efter jul. Men en polare hade ett traktorgarage där jag antagligen kunde vara och byta lådan samt fixa lite inför besiktningen.
Tänkte flytta bilen härromdagen, fick ta hjälp av audin och rycka loss stackarn.. Jösses vad den hade rostat fast! Kom då förbi en gubbe och kollade, och efter han stått där ett tag frågade han om man verkligen var tvungen att bogsera en sånhär fin bil
Var även och hämtade grefvens spakställ hos streetpower idag, mycket trevliga killar där måste jag säga. Blev att jag åkte där ifrån med ett motorfäste också När vi ändå var där nere och mökade blev det en runda till biltema för att köpa två feta pallbockar till, samt en hög med annan "bra att ha skit"
Verkar även ha löst sig med garage, får antagligen efter jul. Men en polare hade ett traktorgarage där jag antagligen kunde vara och byta lådan samt fixa lite inför besiktningen.
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Ja det var synd, för en turktur skulle sitta fint! Sparar den tills jag har vägarna förbi någon annan dagGrefven wrote:synd att jag inte va kvar. va tvungen att dra på annat. annars kunde du fått en turktur du oxå. så jag får fler sympatisörer på min sida =)
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Idag är en riktigt jävla bra dag!
Har varit i jönköping och tävlat i skol-sm i cnc svarvning tre dagar nu. Slutade med vinst jag och min polare blev erbjuda jobb efter prisutdelningen, det kändes häftigt!
Har också fått garage en liten bit ifrån min lägenhet. Kallgarage visserligen, men sitter inga gips/spånskivor på väggarna så är fritt fram att trycka in lite isolering. Ska kolla om vi har något liggandes, perfekt! Är lagom sugen på att börja meka, men först ska det firas... ordentligt!
Har varit i jönköping och tävlat i skol-sm i cnc svarvning tre dagar nu. Slutade med vinst jag och min polare blev erbjuda jobb efter prisutdelningen, det kändes häftigt!
Har också fått garage en liten bit ifrån min lägenhet. Kallgarage visserligen, men sitter inga gips/spånskivor på väggarna så är fritt fram att trycka in lite isolering. Ska kolla om vi har något liggandes, perfekt! Är lagom sugen på att börja meka, men först ska det firas... ordentligt!
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
fränt upp med vinnande konceptet ! =)
mvh
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
_2499 wrote:Hur menar du nu?Bmw*Alex wrote:fränt upp med vinnande konceptet ! =)
mvh
Vad var det ni tillverkade ?
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
0761485272
liind90@hotmail.com
Drömmer mig bort till sommaren 2011 för vi är ju en hel del med bmw turbos i blekinge nu =)
BMW 528 Touring -98 ///M
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems
Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems
Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
Jag som stod och dödade tid med expediten om hannes lilla projekt där inne i hopp om att du skulle hinna dit ...Grefven wrote:synd att jag inte va kvar. va tvungen att dra på annat. annars kunde du fått en turktur du oxå. så jag får fler sympatisörer på min sida =)
En turktur hade varit trevligt!
ja vi är ett par stycken, men antar att det ändå inte kommer märkas då de flestas turbosar står väl och krånglar några dagar i veckanB00ST wrote:Drömmer mig bort till sommaren 2011 för vi är ju en hel del med bmw turbos i blekinge nu =)
- nej, det får vi inte hoppas! Sommaren 2011 är mer än välkommen !!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Bmw*Alex: Vi hade olika uppgifter varje dag. Dag 1: programmera, köra svarv och fräs. Dag två likdan. Dag tre bara svarv. Vi fick ritningar som vi skulle göra snabbare och bättre än alla andra lag som var med
B00ST: Du är inte den ända! Ska bli förbannat roligt
Dawe: Görs det lugnt och ordentligt så ska det förhoppningsvis inte krabba
B00ST: Du är inte den ända! Ska bli förbannat roligt
Dawe: Görs det lugnt och ordentligt så ska det förhoppningsvis inte krabba
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
- m_ellisson
Längtar oxåB00ST wrote:Drömmer mig bort till sommaren 2011 för vi är ju en hel del med bmw turbos i blekinge nu =)
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
- m_ellisson
Yes..Hade vart gött
///Magnus Ellisson
0733213976
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
- m_ellisson
Så får du Dawe bjuda Gottefia på en åktur
///Magnus Ellisson
0733213976
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
ha ha ha, blir hon kåt då tror du?? Isåfall får hon åka med dig!m_ellisson wrote:Så får du Dawe bjuda Gottefia på en åktur
(Btw, är det hon som brukar starta bilarna på racen här nere?:D)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,