Ludde_ wrote:3st stolpar, 1st refug, 2st diken och 2st staket
men mercan still going strong
Är du kass eller? . Hahaha
Känner du inte igen dig? efter en kvälls svinande så tänker man "den där svängen går att ta liiite fortare på bredden om man laddar lite hårdare i förstället"
pang säger det sen
numera hjulvinkel som en sneknullad åsna på mercan
Hehe, tänkte att lite m20 snöåka från förra vintern kunde inspirera i denna tråden, för övrigt denna karossen vi stoppa ner 3.5an i
Varvstopp å eld e ball
http://www.garaget.org/video/xixb4gubbzfn
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263
Ludde_ wrote:3st stolpar, 1st refug, 2st diken och 2st staket
men mercan still going strong
Är du kass eller? . Hahaha
Känner du inte igen dig? efter en kvälls svinande så tänker man "den där svängen går att ta liiite fortare på bredden om man laddar lite hårdare i förstället"
pang säger det sen
numera hjulvinkel som en sneknullad åsna på mercan
Du kanske skulle vänta till snön lägger sig med att köra sönder mercan . För då blir det enklare att sladda och du behöver inte den farten .
Ludde_ wrote:3st stolpar, 1st refug, 2st diken och 2st staket
men mercan still going strong
Är du kass eller? . Hahaha
Känner du inte igen dig? efter en kvälls svinande så tänker man "den där svängen går att ta liiite fortare på bredden om man laddar lite hårdare i förstället"
pang säger det sen
numera hjulvinkel som en sneknullad åsna på mercan
Det är ju så det ska vara. Avverkar ett antal bilar varje vinter.
Ludde_ wrote:3st stolpar, 1st refug, 2st diken och 2st staket
men mercan still going strong
Är du kass eller? . Hahaha
Känner du inte igen dig? efter en kvälls svinande så tänker man "den där svängen går att ta liiite fortare på bredden om man laddar lite hårdare i förstället"
pang säger det sen numera hjulvinkel som en sneknullad åsna på mercan
Haha, jo sant. Dock brukar man re ut de om det går åt helvete
Last edited by Wiic on 09 Nov 2010, 07:59, edited 1 time in total.
Mja, det verkar som att det blir M3-replika som vinterbil i år.
Bruksbiljäveln från helvetet fick kabelbrand bakom instrumenteringen idag.
Känner mig sådär lagom motiverad att börja slita i kablar nu när man precis gjort ett växellådsbyte och före det nåt annat och före det... ...
jag vill gärna ha ett utlåtande av D2 grejorna efter en svensk vinter sen. andra har gnällt på att det ärgat ihop som fan redan efter en regning sommar.
kleta på någon jobbig kedjeolja eller nåt kanske räddar en del.