Aleex wrote:Ja det här året har det bara vart otur som har följt mig!! Första repan ja skulle köra på tullinge så gick spakstället av när jag drog i tvåan...det roliga var att jag stod bredvid bäckis då...JAG VANN med hela 20 sekunder..haha
Sen plockar vi bort spakstället, en polare o jag åker o svetsar ihop skiten igen...Kommer tillbaka sen o tänker nu jävlar....
Men den andra repan så slirar det hejdlöst på kopplingen 3:an, 4:an och 5:an....så de var bara att ställa undan skiten....
Jag fattar inte hur det kan slira på kopplingen....Jag får väl skaffa mig en riktig, Men då kommer det att gå lådor istället....
Så nu vill ja inte se bilen mer på att tag.....
de kommer att gå jättebra för dig nästa år alex när vi fixat din jävla koppling man blir ju fan galen men men rökartid nästa år de vet du
Aleex wrote:Ja det här året har det bara vart otur som har följt mig!! Första repan ja skulle köra på tullinge så gick spakstället av när jag drog i tvåan...det roliga var att jag stod bredvid bäckis då...JAG VANN med hela 20 sekunder..haha
Sen plockar vi bort spakstället, en polare o jag åker o svetsar ihop skiten igen...Kommer tillbaka sen o tänker nu jävlar....
Men den andra repan så slirar det hejdlöst på kopplingen 3:an, 4:an och 5:an....så de var bara att ställa undan skiten....
Jag fattar inte hur det kan slira på kopplingen....Jag får väl skaffa mig en riktig, Men då kommer det att gå lådor istället....
Så nu vill ja inte se bilen mer på att tag.....
de kommer att gå jättebra för dig nästa år alex när vi fixat din jävla koppling man blir ju fan galen men men rökartid nästa år de vet du
Ja det hoppas man! För mos finns det verkligen...Men man är lite iriterad på det där med spaken och kopplingen Om de är de FELET med kopplingen som vi har disk så blir man ju fan sne!!!!
Jag ska iallafall riva i helgen och kolla vad det kan vara för fel med kopplingen....Sen så åker nog maskinen ur för att fixa en oljeläcka mellan block och gördel...Sen vet jag inte om ja ska lyfta toppen o se hur det ser ut....
Men En sak är bra: Jag har Hittat lite godsaker till nästa år. Blev ju tvungen...Fick ju aldrig nån rättvis tid...Så nu är det bara nio som gäller nästa år.....En tia existerar inte...
Japp nu har vi rivit kopplingen....Den har gått varm...Men de e inte så konstigt. För urtrampningslagret har legat emot solfjädrarna hela tiden...Pinnen i axeln var ca 5 mm för lång.....
Så de kommer att åtgärdas men inte nu...
Kommer att lyfta ut maskinen idag. Då kan jag fixa oljeläcket. Så blir det väl att lyfta på toppen o kika hur de ser ut...
Se till att få ihop din bil nu så vi får lite motstånd....en av dom gammla "norrtäljebilarna" håller ju på att få nytt liv..
Ska förhoppningsvis rulla om någon vecka..
HaZZe wrote:Se till att få ihop din bil nu så vi får lite motstånd....en av dom gammla "norrtäljebilarna" håller ju på att få nytt liv.. Ska förhoppningsvis rulla om någon vecka..