bäckis ska bygga stel kardan av nåt supermaterial nu så det håller men det är ju en annan sak om bakaxeln håller då han tycker ju om att dra sönder drivlinan
Magnaten wrote:ja äntligen kan du få ratta M3... den förra körde du väl inte en meter med under tiden du ägde den
Ja antar o hoppas att du fick pengar imellan Ligger ju en del kosing i din touring om man säger så
Blir de fullflockat eller?
Lycka till med nya bilen, tycker de ska bli mycket kul o se en grym s14 motor för en gångs skull
Mvh
Jag fick så det räcker till det jag behöver för att bygga ihop en mkt bra motor imellan. Sen har jag väl förlorat massa pengar på touringen ändå om man ska räkna allt jobb och varenda smådel, men jag gillar M3 E30 och det har jag alltdi gjort. Känns som man hittat hem.
Håll ögonen öppna, för jag ska tvinga ärtan att lägga upp ett gäng nya bilder på en mkt snygg touring på måndag...
Fido85 wrote:vad är det för skillnad på t.ex. m50,m20 och s14?
Tycker du borde veta det vid det här laget. Du har ju hängt här ett tag och du plockar ju ihop en egen racer så någon kunskap tycker man ju att du borde ha om skillnaderna på dessa maskiner...
Fido85 wrote:vad är det för skillnad på t.ex. m50,m20 och s14?
Tycker du borde veta det vid det här laget. Du har ju hängt här ett tag och du plockar ju ihop en egen racer så någon kunskap tycker man ju att du borde ha om skillnaderna på dessa maskiner...
varför vara så otrevlig?va ju bara en simpel fråga,han kanske vet hur mkt som helst om en sak o mindre om en annan,är väl bara att ge han svaret utan en sådan attityd.
jag vet skillnaden men jag vet inte specifikt vad s14 är.