nej det tror jag inte. gotlänningarna å dom högst upp i norr kanske för oss andra ser det här ut som en vanlig svensk medborgare.Grefven wrote:Blir folk uppåt landet förvånade när de ser detta klippet? Är det inte vanligt förekommande hos er?
Laser turken
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Börjar undra detsamma, sen borde väl alla veta att dessa snubbar aldrig gör nått själv iaf, utan man måste vara minst 5 st, ett gäng hyenor med andra ord.
hoppas ingen annan blir skadad av dessa snubbar, isåfall får vi nog göra en insamling till ett vettigare vapen åt killen som pangar.
skämt och sido, om det inte var nån som förstod ironin ta det på PM.
hoppas ingen annan blir skadad av dessa snubbar, isåfall får vi nog göra en insamling till ett vettigare vapen åt killen som pangar.
skämt och sido, om det inte var nån som förstod ironin ta det på PM.
Haha helt ofattbart!
Jag är själv mulatt (50% Svensk / 50% Afrikan) och jag skäms verkligen när jag ser sånt här. Alltså vafan? Nån vett i skallen, lär ju karlen ha? Jag vill se Sverige som ett fridfullt land, som det faktiskt är.. Inte nån jävla babbare som springer runt och letar efter en människa han inte har nån aning om hur människan ser ut.
JAG SKÄMS
Jag är själv mulatt (50% Svensk / 50% Afrikan) och jag skäms verkligen när jag ser sånt här. Alltså vafan? Nån vett i skallen, lär ju karlen ha? Jag vill se Sverige som ett fridfullt land, som det faktiskt är.. Inte nån jävla babbare som springer runt och letar efter en människa han inte har nån aning om hur människan ser ut.
JAG SKÄMS
Jag blir förvånad över hur långt det har gått när en såndär urspårad kebabb sitter i en bil och skriker att han skall döda alla med samma efternamn.Grefven wrote:Blir folk uppåt landet förvånade när de ser detta klippet? Är det inte vanligt förekommande hos er?
en sån låter vi inte ens komma av båten hit
- daniel-635
Min första tanke när jag såg detta på tuben var att uttrycket.Grefven wrote:Trevligt att så många får ledigt från jobbet för att hjälpa polisen oxå.
"Klipp dig och skaffa ett jobb" aldrig någonsin går ur tiden.
Ju mer man lär sig desto lättare är det att förstå att man inget begriper.......
Pysslar med min BMW 635 Bi-Turbo här.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=20403
Pysslar med min BMW 635 Bi-Turbo här.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=20403
- Gustafsson
- Admin