E34 TurboTouring [Update 2/11]
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Får gratulera till huskøpet då hærligt att få komme igång med bygget också!
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
-
Nu är man inflyttad och har kommit "igång" med allt! tvättmaskin monterad, vardagsrummet klart, köket klart, sovrummet klart, bilen står i garaget!
Så snart ska det inhandlas lite garageprylar så jag kan börja riva.
*Motorstativ(ska ev låna C_Lunds)
*Pallbockar
*Domkraft
*komplettering av verktyg (Hatar att börja skruva sen står man där för man saknar nått verktyg)
Sen kommer jag nog INTE handla på mig några stora saker innan vi har kommit igång med ekonomin här i huset, jag vill bo "in" oss först så vi ser vad det kommer att kosta i det verkliga livet! alla vet att det inte alltid stämmer överens på pappret mot för vad det gör i verkligheten!
Och som vanligt vill jag gärna ha synpunkter på vad man inte klarar sig utan i ett garage! Verktyg? varmluftspistol? för nån gång kommer jag till den punkten då jag inte kommer längre pga att jag saknar något!
så hojta gärna till! =)
Så snart ska det inhandlas lite garageprylar så jag kan börja riva.
*Motorstativ(ska ev låna C_Lunds)
*Pallbockar
*Domkraft
*komplettering av verktyg (Hatar att börja skruva sen står man där för man saknar nått verktyg)
Sen kommer jag nog INTE handla på mig några stora saker innan vi har kommit igång med ekonomin här i huset, jag vill bo "in" oss först så vi ser vad det kommer att kosta i det verkliga livet! alla vet att det inte alltid stämmer överens på pappret mot för vad det gör i verkligheten!
Och som vanligt vill jag gärna ha synpunkter på vad man inte klarar sig utan i ett garage! Verktyg? varmluftspistol? för nån gång kommer jag till den punkten då jag inte kommer längre pga att jag saknar något!
så hojta gärna till! =)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Sopat ur garaget och plockat bort lite onödigt! Hyllorna på väggarna ska fortfarande bort då dom tar bort ganska mycket plats åt sidorna!
Du kan stå med alla dörrarna öppna på bilen och man kan fortfarande gå förbi på sidorna!
Måla väggarna vita så det blir lite ljusare! sen skulle golvet ha målats också!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
-
Det tror jag också!CrazyVikingsRacing wrote:Blir nog bra detta
Detta garaget kommer endast nermontering ske, i den andra delen kommer allt mek ske!
sen kommer det stå ett gäng skotar och div andra leksaker stå där också,
och alla är givetvis välkommna på ett besök! bara hör av er! =)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hade varit skoj o komma o hälsa på, kan ta med mig naken kaj, vicco och zak så kan vi hålla lite låda där uppeHansa wrote:Det tror jag också!CrazyVikingsRacing wrote:Blir nog bra detta
Detta garaget kommer endast nermontering ske, i den andra delen kommer allt mek ske!
Viktor och mange + en till, vet inte om du vet vem det är, kommer ju upp nu den 23eLudde_ wrote:Hade varit skoj o komma o hälsa på, kan ta med mig naken kaj, vicco och zak så kan vi hålla lite låda där uppeHansa wrote:Det tror jag också!CrazyVikingsRacing wrote:Blir nog bra detta
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Har bara småplockat lite på bilen! rivit ur lite mer inredning, köpt på mig lite mer verktyg och bra att ha saker!
Sen fick jag motorstativ av C_Lund + några till i inflyttningspresent!
Sen är jag lika lurig som fantomen! rätt som det är så kanske det har hänt rätt mycket
Sen fick jag motorstativ av C_Lund + några till i inflyttningspresent!
Sen är jag lika lurig som fantomen! rätt som det är så kanske det har hänt rätt mycket
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
fint garage.. har börjat röja undan i vårat nu också.
har du några mått på ditt garage, iallfall längd och bredd?
Vårat "ser ut att kunna bli nästan lika stort" om man plockar ur alla 100 miljoner prylar..
har du några mått på ditt garage, iallfall längd och bredd?
Vårat "ser ut att kunna bli nästan lika stort" om man plockar ur alla 100 miljoner prylar..
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,