jaa.. sånt här e nyttigt att läsa.. handlade själv min motor av honom, utan denna vetskapen.. Men av det som jag plockat ner så har ja inte sett nåt som tyder på fuskjobb iaf.. som tur är.. och har även fått en ny topp i efterhand.. och så fick jag även en kylare samt ett instrumenthus utan kostnad =) Och motorn har aldrig krånglat efter det.. Så mina egna erfarenheter av snubben är goda.. MEN, efter denna tråd kommer ja inte handla nåt mer av honom.. så tack så mycket ppf ..
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Bmwandreas wrote:Här kommer info. Bilder kommer sen.
Topp och block är inte planat. Kamkedjespännare och släpskenor är slut. Oljepump och oljepumpskedjan är inte bytt. Ramlager är helt slut. Gammal lortig olja i tråget.
Vilken jävla idiot, jag tror våran kund kommer sätta en advokat på det här.
Om man får fråga hur mycket gav kunden för motorn ?
merparten av dom som blir blåsta skiter ofta i att göra nåt åt saken,utan muttrar ofta om baseballs trän å gängspö på diverse forum...en vecka senare har det runnit ut i sanden, kan nån förklara den biten?
skönt att det finns dom som tar itu med idioterna som i detta falllet
Magnaten wrote:merparten av dom som blir blåsta skiter ofta i att göra nåt åt saken,utan muttrar ofta om baseballs trän å gängspö på diverse forum...en vecka senare har det runnit ut i sanden, kan nån förklara den biten? skönt att det finns dom som tar itu med idioterna som i detta falllet
va ju en som hälsade på med kniven, så nån har ju tydligen orkat bry sej.