Känner han som byggt den. Den är 10 ggr finare än vad man någonsin kan tro att den är om den är skött efter det att han sålde.
Kan bara instämma där, byggherren till denna bil är väldigt pedantisk när det gäller att bygga, allting är omhändertaget på absolut bästa sätt, den går som ett as och låter ännu trevligare hehe
tror inte att någon kan ta hand om den på ett sätt som byggaren gjorde, men man kan ju hoppas på det bästa iaf
Känner han som byggt den. Den är 10 ggr finare än vad man någonsin kan tro att den är om den är skött efter det att han sålde.
Kan bara instämma där, byggherren till denna bil är väldigt pedantisk när det gäller att bygga, allting är omhändertaget på absolut bästa sätt, den går som ett as och låter ännu trevligare hehe
tror inte att någon kan ta hand om den på ett sätt som byggaren gjorde, men man kan ju hoppas på det bästa iaf
en kanon trevlig bil som ryter friskt
mvh
Kan ju säga att den bara har blivit bättre krister har bla satt dit riktiga bromsar satt i en riktig diff undra om han inte slängde på en prescion snurra och mappa in allt autotech också?
Ja om det nu överhuvudtaget gick att misstolka att jag var ironisk (pga av att bilen va så satans ful helt enkelt ) så ber jag om ursäkt, min tanke var mest att fan va skönt att dom hittat någon annan bil å sätta på dom fula frontarna på
MVH
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263