lite saker har hänt iaf . en an6 retur har kommit till tanken.
kapat ur lite bakom lyset för 5tums rör till turbon. plockat bort frambromsarna för modell mindre.
vad måste göras för att den ska vara godkänd för 8.5sek på 402m?
Behövs nog lite rör i golvet å då, kolla sfi25.5 tror jag de va, 7.50sec med standard durk.
Och fönsternät, stöd för stol, sprängskydd m.m som krävs. Men de e inga stora saker att ordna eg.
grenröret är tänkt att coatas svart lika så avgashus och dp. men det blir efter bilen har blivit bänkad.
turbon är en BW s380 T4 alltså en 80mm
intercoolern är en som ppf säljer som är till skyline men passar fint på supran med. 4tum tjock
mer saker händer imon då vi ska försöka få allt klart så vi kan sätta upp den i bänken.
har hänt lite mer idag. bilen är färdig lägger in lite bilder på vad som har hänt.
fick även upp den i dynon strax innan dom skulle hem. så han höll på kanske i 15min med mappen körde nått svep på 1.8bar utan att ändra nå tändning, lite bränsle ändra han.
756 på hjulen 948nm på hjulen och det fräna var att det var 200rpm snabbare spool på den här
mer ladd kommer i morgon då vi klivar över 2bars strecket