ja det är ju det som är så fuskigt med orginal m50 byggen, ett ras går i runda slängar på 6000kr, dvs en ny komplett m50b25;)_2499 wrote:Äsch, rasar det så rasar detDawe_A wrote:Drygt med garaget o det..
Men jag kom och tänka på en grej, du planerar ju att inte lyfta ur motorn ur bilen, det betyder givetvis att du inte tänker byta lager eller se över det invändigt innan du kör med snurran?
kanske kan vara en idé att göra det för att veta att allt är fräscht i maskin?
_2499's e36 m3 3.2/325 LimoTurbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Precis! Håller det bara över sommarn så är jag nöjd, sen kanske det är daxs för att fräsha upp liteDawe_A wrote:ja det är ju det som är så fuskigt med orginal m50 byggen, ett ras går i runda slängar på 6000kr, dvs en ny komplett m50b25;)_2499 wrote:Äsch, rasar det så rasar detDawe_A wrote:Drygt med garaget o det..
Men jag kom och tänka på en grej, du planerar ju att inte lyfta ur motorn ur bilen, det betyder givetvis att du inte tänker byta lager eller se över det invändigt innan du kör med snurran?
kanske kan vara en idé att göra det för att veta att allt är fräscht i maskin?
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
I helgen körde vi till mbma i karlshamn för att hämta 044an som jag köpte. Tror fan vi (kalle) var mästare på att köra vilse. Letade som galningar efter pissrondeller och tillslut kom vi fram. Nästa gång åker jag fan ingenstans utan GPS
Körde även förbi morfar som varit på biltema och fixat två pallbockar åt mig. Enligt mitt fina tummaträ lyfter dom 55cm, det är ju rätt lagom Dessa var ju mkt fetare än mina andra så nu åker jag på att köpa ett par till
Körde även förbi morfar som varit på biltema och fixat två pallbockar åt mig. Enligt mitt fina tummaträ lyfter dom 55cm, det är ju rätt lagom Dessa var ju mkt fetare än mina andra så nu åker jag på att köpa ett par till
Last edited by _2499 on 04 Oct 2010, 18:18, edited 1 time in total.
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
-
Ja, och skrapmärkerna efter hängpungen så vi kan hitta honom när han slarvat bort sig självCrazyVikingsRacing wrote:Haha ja lita inte på hans lokalsinne. Hade inte hans huvud suttit fast så hade han inte hittat det heller ._2499 wrote:Tror fan vi (kalle) var mästare på att köra vilse.
Nähe nu ska jag gråtrunka mig till sömn för imorgon är det APU godnatt på er
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
-
Haha. Ja annars testa en stryprunk ._2499 wrote:Ja, och skrapmärkerna efter hängpungen så vi kan hitta honom när han slarvat bort sig självCrazyVikingsRacing wrote:Haha ja lita inte på hans lokalsinne. Hade inte hans huvud suttit fast så hade han inte hittat det heller ._2499 wrote:Tror fan vi (kalle) var mästare på att köra vilse.
Nähe nu ska jag gråtrunka mig till sömn för imorgon är det APU godnatt på er
Pain is just temporary, glory last forever.
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221
Hårda ord från en mjuk kille seså, hämta mina delar på bmw nu sen leta upp mitt spakställ. Efter det så tar du din fina colt och åker upp till mig nästa helg och mekarLudde_ wrote:skyll på mig ditt gamla fyllo, hade du gett fan i de alkoholhaltiga dryckerna så hade du kunnat få köra vilse alldeles själv istället ditt skogstroll..
godnatt på er era sönderrunkade krösusar
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
-
Satan i gatan idag är jag på bra humör! Smekte nyss grabbarna i gocart samt fått veta att jag och min polare gick vidare till skol-sm i cnc svarv/fräs, det går bra nu!
Köpte en "HKS Racing Avlastningsventil" billigt av dawe, hoppas den bara inte den låter anus Här har vi den:
Har även fixat dom sista grejerna till manuellkonverteringen så snart ska det mekas. Riktigt sugen nu
Köpte en "HKS Racing Avlastningsventil" billigt av dawe, hoppas den bara inte den låter anus Här har vi den:
Har även fixat dom sista grejerna till manuellkonverteringen så snart ska det mekas. Riktigt sugen nu
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
-
CrazyVikingsRacing wrote:Haha den dära dumpen kommer låta som ett helt tjog med fåglar sitter under motorhuven
hehe nej det gjorde den inte på min audi.. Endast ett kort, stabilt och välkontrollerat PSHHYY
Tills jag & ludde fixade återcirkulerande slang på den (körde med LMM).. Påtal om slangen till min återcirkulering haha, ni skulle hört vilka tips vi fick från praktikanten på mekonomen.
te.x en stenhård kylarslang innehållandes stål
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
-
Okej haha. Då skulle du sagt såhär Dawe att: Jag har en stenhård kylarslang ineehållandes stål i byxan, tror du den räcker ?Dawe_A wrote:CrazyVikingsRacing wrote:Haha den dära dumpen kommer låta som ett helt tjog med fåglar sitter under motorhuven
hehe nej det gjorde den inte på min audi.. Endast ett kort, stabilt och välkontrollerat PSHHYY
Tills jag & ludde fixade återcirkulerande slang på den (körde med LMM).. Påtal om slangen till min återcirkulering haha, ni skulle hört vilka tips vi fick från praktikanten på mekonomen.
te.x en stenhård kylarslang innehållandes stål
Pain is just temporary, glory last forever.
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221
-