Tja !
Passar E34:a 535 diffen på E30?.
Bara byta locket eller är det mer mods?.
Mvh
Jonas R.
FORT SOM F*N!, angående diffar!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Re: FORT SOM F*N!, angående diffar!
nej, det är en 210 diff i 535, e30 passar dom 2 minder diffarna 166 o 188 men inte den största 210, då blir det en del modifiering som gäller för o få in den,aelget wrote:Tja !
Passar E34:a 535 diffen på E30?.
Bara byta locket eller är det mer mods?.
Mvh
Jonas R.
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
Byta locket?
Menar du hela klumpen eller bara diffbromsen? Låter som att du vill veta om hela klumpen passar och där är också svaret nej. 535 e28 klump med 210 diff passar dock fint i e30 bryggan. Ang cerwinboys svar så verkar han inte ha koll på husen, bara innehållet.
Menar du hela klumpen eller bara diffbromsen? Låter som att du vill veta om hela klumpen passar och där är också svaret nej. 535 e28 klump med 210 diff passar dock fint i e30 bryggan. Ang cerwinboys svar så verkar han inte ha koll på husen, bara innehållet.
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
kan hålla med om bit vis vad du menar, det passar inte rakt av men det går att få 210 huset att pass e30 med lättare ombyggnader, har för mig att e28 har ett 210 som passar fast bultningen i e30, sen får man väl ta drivande medbringare från en annan diff och då får man byta packboxar för e28 hade större har jag för mig, min olja rann ut i alla fall, men det var ett hiskeligt exprimenterande på 80 tidigare 5 serige har jag förmig, struntade i att i vilket fall o fixade en 325 lamell-diffad, vilken alu-lock som passar e30 till 210 huset har jag för mig man fick modda och svetsa om ?johankihl wrote:Byta locket?
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.