svårt att beskriva hur viktig avslutning jag har på året med bilen nu..
omöjligt skönt att ha bilen man slitit djävulen med ungefär hur jävla för länge som helst stå på jobbet en fredag och bara vänta på att bli tuktad.
På med jeans och keps, hoppa in i tungviktarn och skrämma svenssons när man kör om på häng med eld sprutande ur sidepipen..
Fyfan!!!
sen drog vi med ett rejält lass bilar i karavan till grannstaden eskilstuna för att köra lite nattrace...
inga direkt bilder där för det hann bli så mörkt innan det blev racestart, lite stökigt med så mycket spacers att meka, men man var ju inte själv så det gick jävligt fint
Bilen gick överdrivet jävla hårt i stegen (på grundladd givetvis, inte så jag tror att jag behöver prestanda mer än 9.16 och 240km/h på gatan).. Altså den boggar exakt som på orsa i starterna... Den är helt vansinnig på att hålla i bakvagnen med rätt lufttryck och en stadig värmare... Blev ruggigt impad själv över greppet som faktiskt finns i kärran... Jag kommer behöva launch även på gata inför nästa år och då kommer min turbo jävligt snabbt, körde ju 1.33 utan launch på acitionmeet med 29"are visserligen...
Tyvärr vart det bara 2 race sen vann jag utan minsta tendens till att ha kunnat förlora oavsett växelmiss, tappat ena bakhjulet eller vad som helst
hemresa, finns nog ett par spår efter ureldningar mellan västerås och eskilstuna
Vill knappt köra bilen mer iår, för jag är så otroligt jävla nöjd med precis allt, jag gillar tillochmed den uppspöade skärmen efter däcktappningen..
Så igentligen borde jag låta den stå i garaget som nån jävla pokal, och bara veta att den står där och fungerar helt jävla perfekt.
Polaren provkörde tillochmed bilen igår, inget strul i starten, växlar helt som vanligt kuggar ner till 3an eldar ur den till varvspärr.. Han får ju självklart adrenalin som en grek, det är ju 700 på hjulen som river 4800rpm till 8000 varvspärr 3ans växel på nån tiondel med 255 toyo 888 r-däck.. Men garvar över hur omärkvärdig den endå var att köra...
augusti / september skiftet och äntligen nöjd, precis så här är den perfekta e30 turbon för mig och efter vad jag har sorterat ut sen 2007..
Vad fan ska man göra i vinter förutom att montera en blackmagic lamell så jag kan åka 8or hela dagarna nästa år........ haha