Cruelty`s 2.8l turbo (den bittra saningen!)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
har börjat o riva motorutrymmet nu, och alla saker verkar ha klarat sig finns fortfarande soppa i slangarna så spridarna har nog oxå klarat sig:) det var det jag oroade mig över mest, i och med att tanken brann, men förhoppningsvis har pumpen oxå klarat sig:) kommer att lägga upp fler bilder under resanThörn wrote:fan vad tråkigt, men gött att batteriet satt i rumpen, motorn med tillbehör ser ut att ha klarat sig fint
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
....
jodå det har löst sig ganska bra . efter har varit uppe i helgen och kollat på ppf power meet har suget kommit tillbaks nu värre än någonsin! vi ses nästa sommar!
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Fy fan vad segt Jag har varit med om samma sak och det suger hårt !
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
känns bara fel o ge upp efter 3 års byggande nu har man chansen o förbättra en hel del istället utbyggnaden av garaget är snart klar oxå ska väl slänga upp lite bilder snart bara jag får tummen ur arsletPitbull wrote:gott att du inte ger upp..
Till sommaren ska de gasas.
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
tror du verkligen på det själv då p3kka jodå nog fan ska den stå klar tils nästa PPF träff det lovar o svär jag på! kom förbi någon dag nu i veckan så ska vi smida lite planer inför vintern taket e snart klart i utbyggnaden så nu e det spackling och målning kvar
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
- bmw_fredde
Bra att du tagit tag i det! (blir det inget kräftfiske i vätterviken i år?)
Fredrik Edholm 0736181290
FredrikEdholm@hotmail.com
FredrikEdholm@hotmail.com
till nästa år blir det galet polarna härifrån stack ner o fiskade i helgen, velade som fan men bestämde mig för att stanna kvar här hemma och få lite inspiration iställetbmw_fredde wrote:Bra att du tagit tag i det! (blir det inget kräftfiske i vätterviken i år?)
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
ja det e ju den där förbannad lukten som e svår att bli av med men man kanske skulle söka spons av wunderbaum och fylla coupen med julgranar var det du som drack rödvin i lördags kväll förrestenpeppe wrote:Helvete vilken klump jag fick i magen av att se bilderna
Min tog ju eld lite, tyckte det var drygt att försöka städa den och laga vems härvan, jag vet nu bättre.
Mvh
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244