P3kka wrote:tycker du plötsligt jobbar på mer som nybliven farsa än innan Inga tvivel på att den rullar i sommar om det inte händer något allvarligt.
när man inte kan sova så passar man på o göra någon nytta. skönt o ha garaget utanför dörren jobba mer vete fan men man gör det man kan o hinner när man har tid över
ja nu e det väl dags att berätta den bittra saningen om min bil.. för cirka 4månad sen brann min bil i garaget! jag o några polare höll på med det sista inför start, hade testat och starta den men ville inte riktigt tända, så bond bröderna skulle titta förbi på lördagen. vi märkte att batteriet var dåligt så vi satte batteriet på laddning och bestämde oss för att gå in o käka lite, sen fick jag för mig att gå ut o hämta ved för att elda lite i kåken, men av min förvåning möts jag av att det är helt svart runt dörrkarmen till garaget, öppnar garagedörren och svartrök bara väller ut ur garaget och panik får man o springer in i huset o skriker det brinner i garaget ring brandkåren! själv så springer jag o kompisen ut i garaget i panik och försöker rädda det som går men att man ska hålla sig så lågt som möjligt i rök e jävla bullshit iallafall i detta sammanhang! garaget var fullt i svart rök såg inte ens handen framför mig.tur var visste man var vissa saker låg:) efter att brandkåren varit o granskat allt konstateras det att batteriet har exploderat och det syns ganska tydligt var det har brunnit.dette e tyvärr den bittra sanningen saker och ting går att ersätta det bryr jag mig inte om men all tid man har lagt ner,det känns förjävligt minst sagt! men men:( så i 2 månader har jag rivit hela garaget invändigt och byggt upp det igen och samtidigt bygg ut garaget lite:) så man får väl se lite positivt i det hela, nu får jag mig iallafall ett garage som jag vill:)
kändes verkligen förjävligt den första månaden, enda man tänkte på var all tid man har lagt ner på bygget. men nu har det lugnat ner sig, men jag smider redan nya planer i huvudet
Last edited by Cruelty on 19 Aug 2010, 06:29, edited 1 time in total.