tackar för de tycker jag har fått till de hyffsat nu iaf men blir la lite mer detalj fix fram över. orginal insuget funkar kannon iaf till den effekt o laddtryck jag åker med. ca 1.4 i ladd och 450whp/ mvh jocke
brossan e jävlig på mappning så de är han som mappar. kör ju autronic sm4. så du får la höra av dej om du behöver mappning hjälp. angående flänsen så skulle dom inte köra svart innan semestn men han skulle at de så fort han kunde efter de sa han...men vi har ju semester nu i 3veckor till så. men kollar upp de så fort jag börjar jobba igen. mvh jocke
Ja lilleman har fått bra puts på maskinrummet nu, och resten av bilen med för den delen
Vi mappade lite förra fredagen med dom nya spridarna (siemens 630cc) och den går för jävla fint, inga ryck eller konstigheter som man ofta får med stora spridare på låglast.
Nu är man ju lite lätt avis på lillebror som har en färdig bil å rulla med, själv har man ju lite jobb kvar innan det är dags att gasa
anderss50 ska eventuellt köra me den till vrigstad kanske får komma förbi en sväng o hälsa på. o se dej skruva för de är la de du ska göra nu eller? håller med brossan att bilen går kannon som vilken brukis som helst o köra jätte nöjd med dom nya spridarna.fast ryter på bra när laddtrycket kommer.
härligt stuk du har fått på bilen. Ni lyckas med alla e30 ni bygger ni bröder Men jag tyckte det såg ut som att du hade en lila kulör i motorutrymmet på några bilder i början av projektet? Har du lackat om den eller såg det bara ut som det?
tjena henke. nej den har varit svart redan sen innan.och den lackade sen helt om i volvos svarta kulör som sitter på c30 tror den heter 452.jo är helt nöjd med stuket på den o brossan o jag har nog hyffsat samma smak vad de gäller bilar.men lite kul att man har olika stilar skulle ju va tråkigt om alla såg lika ut.mvh jocke