Snekast wrote:Ser riktigt roligt ut! Måste vara en speciell känsla att få ta debuten på banan med en bil som denna!
Som sagt ett par schyssta däck så blir det nog ännu bättre hehe
Riktigt trevligt bygge!
hehe japp håller med, tur att man inte skrotade den på debuten bara
calle: jovisst, skulle haft en kamera bakåt utifrån också, synd att det blev lite skakigt emellanåt också....
pitbull: tack
, nästa gång får du fan ha m30:in klar.....!
Har inte blivit så mycket annat gjort med bilen på sistone då jag har grejjat med huset mest......dock så finns det inget att grejja med bilen heller för tillfället
, var ut och brände ur den skapligt för några dagar sen och allt lirade igen med nyluftad koppling
, nu brakar det inte så förjävligt när man byter växel hehe......
Det vart lite lekstuga som innebar snöskoteråkning på sjön som vi bor intill idag också
Erik varmkör lite....
Jontes F7:a som senare fick bada.....
Hela startfältet..
Pikko är redo med livbåten....
Erik sprätter iväg.....
Börjar bra iallafall.....
Sen blev det badtajm ca 150m ut då han gjorde rookiemistake att slå av då det blev svårt att svänga
Bara att koppla på ett rep o börja dra upp....
Jonte ljummar iväg med F7:an.....
Ser stabilt som fan ut, har hög fart uppe också....
Detta är sista bilden på F7:an, sen lossnade lite av silvertejpen och det kom in vatten på variatorn......bojsänke.....
ca 10 min senare så hade vi släpat hem den med
Sen var det dax för me myself......kändes inget vidare då vi redan sänkt 2 skotrar innan.....
Hoppla......
Går lika stabilt och stadigt som bmw:n
.....
Svårt som f-n att svänga var det.....fick burka som en idiot för att komma runt.....
Nu började man känna sig lugn
....
Voila.......ibland måste man visa grabbarna var skåpet ska stå
Detta var första men absolut inte sista gången för mig och Jonte som vi körde snöskoter på vatten......Blir mer körning i veckan
/mvh