En lite obra överraskning om turbon va ju att de är 5" ut till downpipen! Trodde på 4 max 4.5" Får försöka lösa det på nåt vänster.. Någon som vet vart man kan få tag på 4 till 5" rostfri kona?
RWHP wrote:En lite obra överraskning om turbon va ju att de är 5" ut till downpipen! Trodde på 4 max 4.5" Får försöka lösa det på nåt vänster.. Någon som vet vart man kan få tag på 4 till 5" rostfri kona?
Får inte plats med nått grövre.
Liten uppdate.Så här ligger de till har besluts ångest om jag ska ställa ut eller inte nästa helg?
Alla soppa delar är på väg i alla fall just nu.Men några kammar ser inte ut att dyka upp på ett tag så bromsningen är uppskjuten till den 1 juli.Ny downpipe är ihop snickrad nu o ska bara helsvetsas.Ska ta nån bild på de oxå.Sen är de bara massa små saker som ska göras klart.
Idag kom det ett par elaka Titan Motorsport kammar, 280 duration och 9,9mm lyft Blir att schimsa in dom innan helgen förhoppningsvis så man hinner beställa eventuella schims.
Så saknas det bara en DSS kardan som blir beställd ikväll..
Ja då va det dags för liten film snutt igen Går fet som fan och 1680 spridare är inte så lätt att få det helt bra speciellt inte med de här kammarna hehe.. Lite justeringar nu så blir det nog bra
johankihl wrote:Jag har också en likadan pump. Har skruvat min i en gummiupphängd plåt i reservhjulsbaljan. Låter mycket mindre än jag trodde den skulle göra.
Kan säga att gummit gör stor skillnad. På Supran sitter den under bilen längst bak bultad direkt i chassit och på en Audi med lika pump så är den monterad i reservhjulsbaljan med gummi brickor mellan och de låter knappt nåt alls.
Så där ja.Nu har min stöddiga kardan kommit hem
I morron blir de första turen för i år.
Ska hämta sista delarna så som nya stift,servo olja,slangarna till ventilkåporna.Sen ska de brummas.