ouh, 4 veckor semester utan varken jobb eller bmw avklarat..
nu är jag åksugen som fan igen, tyvärr utan större ambitioner, satsar på nytt inför 2011 igen..
Men tills dess ska jag få lite körtimmar på skiten så det kokas igen nu inför gatebil rudskogen,
-tänkte ha ihjäl lite hjullager på brehäng tillsammans med lite goa gutter, och jenter
2xZF, 1 till att testa lite med och en till för att testa mindre med
svänghjul fick jag låna av janne_power då det brann i knutarna, så nån som har ett m30 svänghjul får gärna hojta till.. Stora tacken till janne!
kopplingen är nu hos engson motor som skulle försöka hinna svarva och balansera lite för att optimera skiten.
efter en skön 12h första dag på jobbet var man rätt vilsen i garaget, letade multimeter i 1h och lagade sen ljusen på bilen...
mehr power für di strasse... joråsåatte.....
halvtimme senare vaknar jag av att jag klotar sönder mig i sparco stolen, satt och vägde bakåt och filosoferade, sen vaknar jag av att det bara smäller i backen.. skönt styv nacke man har nu.... tur som SATAN att det inte låg något vasst bakom =)
Träffar man några forumsfolk på rudskogen ? Kan tänka mig att det blir ganska bra fest på lördag och mindre köra på söndag?