S. 2st cobra monaco rally stolar
Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast
S. 2st cobra monaco rally stolar
2st nästan helt nua advända max 10 mil... men fästen till e30... fästena behöver dock en modifikation. då stolarna sitter för rakt enligt min smak,,, å förmodligen för högt för er längre personer...
men iaf...
stolarna kostade mig 2200:- / st .. tänkte kräva en 3000:- för dom nu... då är det hämt pris,, för om dom ska skickas så blir det ju inte billigt längre... men men Pm..a så kan jag nog skaffa bild...
Dom är svarta med vit Cobra text å är fia godkända
men iaf...
stolarna kostade mig 2200:- / st .. tänkte kräva en 3000:- för dom nu... då är det hämt pris,, för om dom ska skickas så blir det ju inte billigt längre... men men Pm..a så kan jag nog skaffa bild...
Re: S. 2st cobra monaco rally stolar
Var kan man hämta dom då??knoddas wrote:2st nästan helt nua advända max 10 mil... men fästen till e30... fästena behöver dock en modifikation. då stolarna sitter för rakt enligt min smak,,, å förmodligen för högt för er längre personer...
men iaf...
finns de kvar?
Är stolarna kvar och ser ut som på bilden ovan så skicka mail till mig. thomas@kjellson.se
Kanske man kan flocka den?