Man tackar Som jag har förstått det hela så är det en norrbagge som har rekordet för en m106 botten men den hade h-profil stakar o den gav 725hk
Annars är det ///peters (petris gamla) o den hade 710hk. Så målet är över 725hk (ca 625whp)
fy fan så bra jobb du har gjort med den!!
vet hur den sett ut tidigare då ägaren bor i gällivare vars även jag bor
grymt fint jobb hoppas man får se den "in real life" i sommar
är det du själv som svetsat om termostathuset eller, hade nämligen också behövt någon som svetsar om mitt?
niiklas_m535 wrote:fy fan så bra jobb du har gjort med den!!
vet hur den sett ut tidigare då ägaren bor i gällivare vars även jag bor
grymt fint jobb hoppas man får se den "in real life" i sommar
är det du själv som svetsat om termostathuset eller, hade nämligen också behövt någon som svetsar om mitt?
MVH Niklas
OM jag inte har helt fel så är det PPF.
/ Mvh
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Allt hänger på när cooperingpackningen dyker upp. Går ju att köra en mls men jag har bestämt mej för en sak så ska det bli så också. sedan ska sprutet monteras men det tar ju inte lång tid då jag har förberett all el till pumpar, fläkt o sprut
Snikarn plockade ju ur 800whp med samma recept men med pyramidringat o smidd botten så bara kolvarna håller så ska inte det vara några problem.
Ja det har blivit lite mer gjort än det var tänkt från början men när allt är klart så är man glad att man har gjort det. Har redan bestämt vad som ska göras i vinter med den